Bakprosjektor speil og lerret

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bakprosjektor speil og lerret

I forbindelse med nedriving av en av installasjon på jobben har jeg tatt med meg speilet og lerrete som ble brukt i en bakprosjektor løsning. Det jeg lurer på er egentlig om dette har noen verdi eller om jeg bare kaster det. Jeg vet vel at slike speil er latterlig dyre men har det noen annenhåndsverdi? Selve duken er dessverre ikke altfor stor, ca i underkant av 1 m bred men virker å være av bra kvalitet. Rasket også til meg endel laaange kabler (vga kabel 15m, signal kabler 15m, SVHS kabel 15m +++). Speilet er ca 60cm bredt.

Uansett, har dette noen verdi eller er det bare å kaste alt (SVHS kabel er det eneste jeg kan se jeg har behov for) mens kontaineren står her?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dersom speilet er et dedikert bakprojeksjonsspeil, vil det klart ha noe verdi på bruktmarkdet. Riktignok er markedet for bakprojeksjon relativt lite sett i forhold til det totale markedet, men de er jo relativt dyre å kjøpe nye de speilene.

Vet at Arendal her på forumet bruker bakprojeksjon og kanskje er interessert i et nytt speil, send ham en PM.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •