Vutec Silverstar -maskering?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate DypBassen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vutec Silverstar -maskering?

hei

jeg tenker på å tilslutt å kjøpe vutecs silverstar lerret, men de har ikke lerretet i den størrelsen jeg trenger det i. det minste de har er: 102x181cm. jeg kan ha maks 91x171cm. så jeg lurer på om jeg sjal løse problemet med å teipe eller male noen svarte streker på innsiden av rammen som er ca 5 cm bred. jeg er ikke helt sikker på om 102x182 er med rammen eller uten. er det noen som har meninger eller erfaringer med å gjøre det på denne måten?

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det fordi du skal sitte nære at du ikke kan ha det større? Vutec silverstar kan ikke anbefales over hodet hvis du skal sitte nærme. det blir rett og slett for mye av det gode, med hotspotting og glimmer som resultat. send en pm til j.p og spør, han har det samme. drit dyrt er det også. et adeolerret til 5k gir deg betydelig bedre bilde. bruk resten på noe annet.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate DypBassen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    er det fordi du skal sitte nære at du ikke kan ha det større? Vutec silverstar kan ikke anbefales over hodet hvis du skal sitte nærme. det blir rett og slett for mye av det gode, med hotspotting og glimmer som resultat. send en pm til j.p og spør, han har det samme. drit dyrt er det også. et adeolerret til 5k gir deg betydelig bedre bilde. bruk resten på noe annet.
    ja... skla ha noe som fungerer bra i dagslys. jueg skal ikke sitte nærme lerretet, men må ha maskering pågrunn av at prosjektoren ikke viser større enn 170cm bredde på 4 m. er dette lite?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •