Til alle ADEO Plano eiere...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Til alle ADEO Plano eiere...

Hei. Jeg vurderer å kjøpe et 91" Adeo Plano rammelerret, men har et lite problem.

På grunn av litt kinkige monteringsmuligheter burde jeg hatt flere enn de 2 festebrakettene som følger med lerrettet.

Det jeg lurer på er: Er det noen her som har festet lerretet på en annen måte slik at de evt. har 2 stk. festebraketter liggende omkring som ikke blir brukt?

Jeg er i såfall veldig interesert i å kjøpe disse, dersom der er mulig.

Det andre jeg lurer på om noen vet hva vekten på dette lerrettet er?
    Ifølge Adeoscreen.com veier lerrettet 19kg, stemmer dette? Sammenlignet med euroscreen m.m. sine rammelerret så veier disse kun rundt 5-8 kg, sånn ca.

På forhånd takk.

balle3201

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk desverre ikke med noen festebraketter i min pakke :???: I så fall skulle du ha fått mine. Men lurer litt på hvilke "kinkige" monteringsmuligheter du har? Hvordan har du tenkt å feste det? Mulig det finnes andre bra alternativer....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Jeg fikk desverre ikke med noen festebraketter i min pakke :???: I så fall skulle du ha fått mine. Men lurer litt på hvilke "kinkige" monteringsmuligheter du har? Hvordan har du tenkt å feste det? Mulig det finnes andre bra alternativer....
    Hmm, det var synd. Nei de er ikke så kinkige. Veggen er med sponplater, men det har seg slik at jeg godt kunne tenke meg å få skrudd brakettene fast til stenderene i veggen,men det passer liksom ikke helt ut med lerretet.

Får se ka eg gjør...

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg brukar kun 2 fester til mitt Adeo lerret og. Det er festa på sponvegge, og mitt er på 205cm. Det henger godt det, sjølv med ein PB12 +/2 i kåken. ;-)

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går også veldig bra å vatre opp to (eller flere) skruer med akkurat stort nok hode til å passe "tres" inn i det sporet som festene til dukstengene sitter i. Gjort det selv og det sitter kanon det.

Active
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Går også veldig bra å vatre opp to (eller flere) skruer med akkurat stort nok hode til å passe "tres" inn i det sporet som festene til dukstengene sitter i. Gjort det selv og det sitter kanon det.
    Det samme gjorde jeg. Ikke no mer hokkuspokkus enn det.
    Jeg har Adeo Plano Deluxe 91" også. Fikk heller ikke med noen festebraketter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •