DIY ScreenGoo. Noen kjappe spørsmål - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Over tid er det spesielt dybden i bildet som blir bedre. Det er mulig du har vært litt uheldig med et av strøkene. Personlig tror jeg du skal vurdere å legge på enda et lag med topcoat for å få det hele jevnere. Det er mulig du bør vente noe dager til og se om det skjer noen forandring før du gjør dette... Ikke vet jeg.

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det virker som jeg har vært uheldig. Det har ikke forandret seg noen ting. Kjører på med ett strøk til i kveld, og så lar jeg det ligge en ukes tid. Så får vi se :-)

Active ttorneby sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at du har sett instruksjonsvideoen til Screengoo, men hvis du ikke har det kan jeg anbefale den på det sterkeste. Jeg brukte også rulle når jeg la på malingen, og fikk da noen svake rullemerker. Disse forsvant etter et par ukers tid, og i dag kan man ikke se antydning til noen som helst rullemerker. Det er altså mulig å få et bra resultat hvis man tar tiden til hjelp og er litt grundig (kanskje litt flaks er greit å ha og...?)

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kanskje en tanke off-topic..

.. men er ScreenGoo virkelig verd pengene? koster jo forholdsvis mye og det er jo mye jobb for å få det bra..
    1999,- for komplett sett evt. 1048,- for base- topcoate, skal være bra godt før jeg ville valgt det fremfor lerret i 1500-2000kr klassen.

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ttorneby
    Regner med at du har sett instruksjonsvideoen til Screengoo, men hvis du ikke har det kan jeg anbefale den på det sterkeste. Jeg brukte også rulle når jeg la på malingen, og fikk da noen svake rullemerker. Disse forsvant etter et par ukers tid, og i dag kan man ikke se antydning til noen som helst rullemerker. Det er altså mulig å få et bra resultat hvis man tar tiden til hjelp og er litt grundig (kanskje litt flaks er greit å ha og...?)
    Jepp, den har jeg sett. Gjorde det kanskje ikke helt rett på 1-2 strøk med basecoat, men derfra og ut har jeg gjort som de viser. Tar ett nytt strøk idag, så er det bare å krysse fingrene de neste ukene :wink:

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •