Noen funnet vegg-plater etc hos "byggmakker"?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen funnet vegg-plater etc hos "byggmakker"?

Har kommet i en fase hvor jeg vil DIY litt mht lerret. Har i mange år fulgt trådene på avsforum med Parkland Plastic som tema.

Har noen her på forumet sjekket ut materialer som kan testes som lerret fra de lokale "byggmakker" butikkene? Tenker på hvite veggplater for bruk i profesjonelle el. liknende installasjoner?

Kunne vært moro å teste ut slikt for å se hvordan dette konkurrerer med dyrere materialer som f.eks. gips malt med goo? :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen SVAR? :lol:

Vel etter å ha lest denne : http://www.avsforum.com/avs-vb/showt...0&pagenumber=2

Lurer jeg på om noen her i forumet har testa Liquisceen?
    - http://www.liquiscreen.com/index.htm
    Det sies at det er bedre enn GOO?

Men jeg lurer fortsatt på om noen har testa hvite "byggplater" i matt hvit eller mer "polert" utgave. Ser ut som dette er et velbrukt materiale i USA? Hadde vært enkelt å kjøpe ei ferdig plate for å klaske den rett inn der mitt projekta lerret sitter i dag... er plaget med "bølger" selv i et hjemmebygget ramme-lerret. Får liksom ikke strekt det nok. Dette er i hovedsak pga at lerretet ikke lar seg strekke - Glassfiber matte i bunnen...

Que? :?:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Når kanonen henger i taket.......

Når jeg har funnet ut av hvilken crt jeg får mest pr. krone, i brukbar stand skal prøve ut Liquiscreen på gips..

I mellomtiden hadde det vært artig å se 5 forskjellige bilder klint inntil hverandre, med før og etter bilder i ukene framover etter test med Liquiscreen... :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •