Vutech lerret

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Vutech lerret

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Vutech lerret

Noen som har erfaringer med det?

Intermediate J.P sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    502
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vutec har et stort utvalg av forskjellige lerreter og maskerings systemer men det mest omtalte de siste 2-3 årene er vel Silverstar.

Jeg bruker et Vutec Silverstar til min Z4.Dette er et spesielt lerret da det ikke er en duk,men en sølvaktig glatt overflate på en hard flate.Og med en gain på 6 er dette produktet motsatt av hva som vaneligvis blir anbefalt her på forumet.
    Det betyr ikke at det er umulig å integrere et slikt lerret i kinoen,men det krever nok en del mer forbredelser på kino-rommet og valg av projektor, i forhold til mere tradisjonelle duker.I et feil oppsett vil refleksjons evnen til Silverstar bli for kraftig,og man vil få en utpreget "shimmering" effekt som er meget uheldig.
    Personelig har jeg blitt mere fortrolig med Silverstar ettehvert som jeg har fått mer erfaring med det.Det skal også sies at flere på AVS mener den målbare gain på Silverstar er på 4,altså noe mindre.

Hvorfor velge Silverstar?? Belønningen hvis man får dette litt sære lerretet til å fungere,er et lyssterkt bilde med skikkelig farge-sprut,hvor man ikke er redd for å miste detaljer i mørke partier eller scener.Man har også mulighet for å ha noe belysning i rommet hvis ønskelig,men også dette lerrettet viser seg fra sin beste side i totalt mørke.

Anbefaler testen til "TRYG" på AVS "White, Grey, or Silver-":http://www.avsforum.com/avs-vb/showt...hreadid=262466

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte det var greit å hente denne frem fra glemselen. Var innom siden til Vutec nå i kveld. De har mye spennende.

The Projection Screen Technology Leader - Vutec Corporation
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vutech lerret-cinescape-jpg

Flere har spurt etter slike løsninger. Har ikke sjekka pris, men det er nok temmelig dyrt.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer lenerd sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Silverstar...

Har selv et Vutec Silverstar 92" som fungerer ypperlig i et rom uten lyskontroll.

Vutec har vel en forholdsvis kostbar produktlinje og jeg mener at Silverstar kostet nesten 30k fra norsk importør.
    Lav dollarkurs og generelt billigere priser i USA nå gjør kanskje Vutec mer aktuelt igjen?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •