Stewart Greyhawk!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Stewart Greyhawk!!

Heisann, lurer på om noen har noen erfaringer med denne lerret-typen. Siden en kamerast av meg skal kjøpe, så lurte han på om det var verdt 25000 i forhold til det gamle 5000kr lerrettet som er hvitt.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Generelt sett? Ingen lerret er verdt 25000,- mot det en kan lage selv til 2-5000! Synes selv det er mer å hente med å bruke de siste 20 tusen på bedre kilde til bilde... :lol:

Med 10 tomler er det lett å lage et lerret selv med f.eks. GOO! Resultatet en får i forskjell kan du spørre andre om som har "grayline" typer hengende på veggen.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    GreyHawk har mange av karakteristikkene til Greyline (greyline nok en GreyHawk kopi), med grånyansert duk og 0,8 gain om jeg ikke tar helt feil. Alternativet til GreyHawk er FireHawk, med positiv gain og en litt lysere grånyanse.

Rent teknisk, vil en grå duk bedre sortnivå. Stewart har meget god kvalitet på sine duker, med minimalt av skrukker, selv om du selv på Stewart kan få bittelitt skrukker med mindre du går for tension (system som stramme nedtrekkslerret) eller eventuelt rammelerret.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har Stewart rammelerrett (hvit duk). Vet ikke om du ser noe forskjell på bildet kontra andre, men det finnes ikke skrukker. Det er kun en liten en nede ved det ene festet. Denne var der da det var nytt, men jeg giddet ikke å bytte det. Nå har jeg hatt lerrettet i 3-4 år og lerrettet er like glatt som nytt

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser på Stewart sine hjemmesider at de oppgir Greyhawk til 0,95 i gain, mens det står 0,8 på Neby sine sider. Stoler mer på Stewart :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •