Kobling av Dreamscreen fjernkontroll

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Kobling av Dreamscreen fjernkontroll

Jeg har et Dreamscreen tab-tension lerret som jeg kjøpte med fjernkontrollmottager, har kun brukt den ledningsmonterte bryteren frem til nå men fant ut at i dag skulle fjernkontrollsystemet på plass.

Det jeg sliter med er at jeg ikke kan finne noe sted i bruksanvisningene som viser hvor de forskjellige ledningene fra motoren skal kobles. Det er fire ledninger, hvorav en er jord. Slik jeg koblet det opp nå går lerretet kun ned, uansett om jeg trykker opp eller ned på fjernkontrollen. Jeg har prøvd to forskjellige koblingsmåter, men nå er lerrettet omtrent helt nede (står igjen ca. 5cm av maskeringen) og jeg har ikke lyst til å eksperimentere mer.

Jeg har sendt e-post til Dreamscreen.no, men hvis det er noen her som vet hvordan dette skal kobles tar jeg gjerne imot tips

De fire ledningene er blå, brun, svart og grønn/gul (jord). Kontakten som disse skal inn på er merket med L,R,E,N (motor venstre, motor høyre, jord, motor nøytral).

Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nød lærer som kjent naken kvinne å spinne og etter en grundig studering av koblingen bryteren som var montert på den gamle strømledningen fikk jeg endelig bæleverket til å gjøre som jeg ville

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •