IKEA rullegardin - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 140
    Active Kjottolf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har kjøpt meg en hvit Tuppelur lystett rullegardin i dag. Jeg var like ved å ta med en beige variant, men klarte ikke helt å gjøre det da denne var beige og følgelig må prege fargene på ett eller annet vis. Jeg skal ikke være helt bastant, men den beige varianten virket ganske uriktig for meg da jeg var på Ikea.
    Vel, dette er bare et midlertidig lerret inntil jeg kjøper ekte saker ved et mer permanent oppsett.

-Kjetil-

Newcomer Tenfjord sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får straks min PE7800. Vil dere anbefale den beige eller hvite versjonen?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gå for den hvite, da den beige ikke er mørk, eller "grå nok", som "greyline"-substitutt. Alternativ til IKEA kan være Kirsch-duk som faktisk er grå.

Newcomer asp1 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei..
    Jeg har også gått i anskaffelse av den berømte tupplur rullegardina fra Ikea, og fått strekt den godt på ei ramme jeg lagde. Skuffelsen var stor, da jeg ei uke etterpå kom hjem fra jobben, og lerrete hang løst på ramma. Dagen etter, var den like stram og fin Merkelig...
    Tror det har vært varmen som har utvida lerretet, og at det trakk seg fint til igjen når varmen sank.. Kan kanskje være en fordel og strekke lerrete i varme omgivelser, for å få et perfekt resultat. Bare en liten erfaring fra et nytt medlem. (selv om det er lenge siden jeg registrerte meg)

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asp1
    Hei..
    Jeg har også gått i anskaffelse av den berømte tupplur rullegardina fra Ikea, og fått strekt den godt på ei ramme jeg lagde. Skuffelsen var stor, da jeg ei uke etterpå kom hjem fra jobben, og lerrete hang løst på ramma. Dagen etter, var den like stram og fin Merkelig...
    Tror det har vært varmen som har utvida lerretet, og at det trakk seg fint til igjen når varmen sank.. Kan kanskje være en fordel og strekke lerrete i varme omgivelser, for å få et perfekt resultat. Bare en liten erfaring fra et nytt medlem. (selv om det er lenge siden jeg registrerte meg)

høh. kanskje det ja.
    Uansett. så meget bra ut det lerrettet ditt.

Ps: Har du 2 maite spillere?

Newcomer asp1 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.. Jeg har bare en Maite dvd, så den andre på bildet er søskenbarnet mitt sin. Jeg har også en gammel sony dvd, som er moden for utskifting. Den bruker jeg til tv'n,

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva har du brukt som sort kant rundt lerretet?

Newcomer asp1 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ramma rundt, består av no lister jeg trekte med sort filt. Eller sånn bilstereogutta bruker i bagasjerommet.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei..

Meget fint resultat..

Det så veldig bra ut...

Jacek Z

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei..
    er redd kvaliteten er temmelig slapp på tupplur, for min løsnet rettogslett fra rullen og datt ned under den værste varmen i sommer.
    så fra nå av ruller jeg det ikke helt ned.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på ikea stavanger idag. De hadde ikke mer av den 240cm brede varianten. Bare 200cm. Noen som vet om andre ikea butikker som har den på 240?

Sikkert spurt om før, men hvilken farge er best til 4805 og hvilken side gir best resultat?

Rocky

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert spurt om før, men hvilken farge er best til 4805 og hvilken side gir best resultat?
    Det finnes ingen fasit, men mange ser ut til å foretrekke en grå duk til de fleste digitale projektorer, også denne.

Active Atano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes de virkelig i 240cm? Jeg var innom 5(!) IKEA varehus for ca 1 år siden for å lete men fant kun 195/200cm.

Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg brukte før den gråeste duken fra ikea. Brukte også den siden som er mest "plastikk" aktig, da denne overflaten minnet om overflaten på euroscreen greyline lerret (som jeg bruker nå).

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant bare hvit, beige og blå/lilla/ett-eller-annet farge når jeg var der. Har de ikke grå lenger, eller er jeg totalt fargeblind?

Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt andre har nevnt det og. Men jeg mener mitt hjemme er grått. Men jeg tror jeg var den første på dette forumet som hadde slik IKEA greyline, så det er mulig at den typen jeg har er utgått for lenge siden. På den annen side er det mulig at den beige=grå. Det er ihvertfall ikke den hvite jeg har.

Og bilde er svært bra. Jeg var utrolig fornøyd med den. Greyline lerret jeg har nå er bare marginalt bedre vil jeg si. Men hvis man har pengene så er jo denne marginale forskjellen lett verd 2-3000kr da

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det er den beige jeg også har...

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Tror det er den beige jeg også har...
    ja, det er beige som er nærmeste farge. mulig det fantes i grått før, men nå er det kun hvitt eller beige som fåes.
    men beige funker bra det

Active
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En person skal dra innom Ikea i Oslo denne uken for å kjøpe grå rullegardin for meg. Bør jeg heller velge beige enn hvitt?

Skal kjøpe SP 4805 i morgen.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0