Maskering av lerret

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Maskering av lerret

Hei, Og unskyld om dette har blitt besvart før, men jeg fant ikke noe vettugt da jeg søkte.

Hvilken form for maskering bruker dere på lerretene deres, fks om jeg kjøper et Grandview Crystal Manuell 16:9 -EXTRA DROP- 200 cm. Og bare kommer til å bruke la oss si 170 cm av dette. Hvordan kan jeg da best maskere bort resten.

Og hvordan er maskeringen som allerede er på lerrete blitt gjort?

Mvh.

Andreas

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lest om noen som bruker sort tekstilfarge til dette.

Enkelte her på forumet har meget avansert maskering som går ut på at motoriserte svarte panel glir på plass alt etter som hva format som skal vises.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funderer mye på dette selv akkurat nå også. Har et Projecta lerret i 1:1 som jeg skal maskere i 16:9. Det er hengt opp i tak og rulles opp når det ikke er i bruk. Har tenkt å prøve å finne en egnet spray lakk/maling ihvertfall i sort matt.

Tenkte å ta en tur til en faghandel i morgen å høre litt men så denne her på biltema.. kan den være egnet tro? hmm...

http://www.biltema.no/products/produ...&iItemId=82975

Bør vel være en lakk som både er litt fleksibel og som trenger litt inn i stoffet. Men det er jo allerede en coating på lerretet så..

Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tomle
    Funderer mye på dette selv akkurat nå også. Har et Projecta lerret i 1:1 som jeg skal maskere i 16:9. Det er hengt opp i tak og rulles opp når det ikke er i bruk. Har tenkt å prøve å finne en egnet spray lakk/maling ihvertfall i sort matt.

Tenkte å ta en tur til en faghandel i morgen å høre litt men så denne her på biltema.. kan den være egnet tro? hmm...

http://www.biltema.no/products/produ...&iItemId=82975

Bør vel være en lakk som både er litt fleksibel og som trenger litt inn i stoffet. Men det er jo allerede en coating på lerretet så..

Du må gjerne fortelle hvordan det går med dette prosjektet ditt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •