Goo systems lerret - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg tror det er forskjell i strukturen som er problemet. Dette gjør at det ser ut som streker i skillene mellom "rullebreddene". Jeg har det samme, men det ser ut til å bedre seg litt etterhvert.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble ganske deppa ei stund ja, men ser ut som det har bedret seg noe over tid hos flere her på forumet. Får bare smøre litt med tålmodighet, å se etter hvert. Håper det ordner seg...

Men som sagt tidligere, ikke noe som er så irriterende som streker ved panoreringer!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig Wiper911... Jeg tipper det er godt synlig når du ser på lerretet fra siden uten at projektoren står på? I så tilfelle er det ujevn struktur. Dette kommer av at det nesten er umulig å bruke like mye maling på hver rullebredde.

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Digital Grey Light eller Digital Grey

Jeg har tenkt til å kombinere en Optoma H78 med en Goo lerret. Synes det virker spennende å lage sitt eget lerret. Rommet jeg skal benytte det i blir helt mørkt. En av hovedgrunnene til at jeg velger Goo (kunne helst ha tenkt meg Stewart Firehawk) er pris og gain. Har sett flere demoer på Adeo Greyline lerret, og jeg synes bildet blir litt kjedelig etter min smak. Det smeller liksom ikke av fargene. For eksempel: dersom det blir filmet på stranden på en godværs-dag, ja så skal det se ut som om det er godt vær. Med Adeo synes jeg det ser litt ut som om jeg ser verden gjennom et par solbriller. Og da har jeg også testet med projektorer som Benq 7800 og PD mk.III. Derfor ønsker jeg et lerret med litt gain.

Men jeg ser av Goo Systems at fargen Digital Grey Lite har gain 1.4. Digital Grey (som er litt mørkere grått) har gain 1.2.

Blir Goo med gain 1.4 for lyst i et mørkt rom? Eller blir Digital Grey med gain 1.2, og som er mørkgrå - blass i fargene? Noen erfaringer og tips?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har testet begge, og liker begge Dersom du synes Adeo Greyvision og Greyline trykker litt lite, tror jeg det er lurest at du går for digital light grey.

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Betyr det at forskjellen mellom Goo Digital Grey 1.2 gain ikke er så forskjellig fra Adeo Greyline med 1.0 gain?

Var det forøvrig stor forskjell når det gjaldt fargene på de to Goo lerretene?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Betyr det at forskjellen mellom Goo Digital Grey 1.2 gain ikke er så forskjellig fra Adeo Greyline med 1.0 gain?
    Mer "trøkk" i Goo lerretet. Forøvrig synes jeg ikke det var store differanser i fargene på de to nevnte Goo lerretene. Det som var mest slående var bedring i sortnivå.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •