Stewart Lerret - verdt pengene eller ikke?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer LydMekk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Stewart Lerret - verdt pengene eller ikke?

Kikker på lerret rundt 100-100" 16:9, motoriserte da jeg vil rulle de opp etter bruk (i den vanlige stua).

Forholdsvis lyst rom, vinduer osv. med persienner og gardiner, men helt mørkt blir det ikke.

Tenker DLP proj og grå duk.

Stewart har et Firehawk som står høyt på ønskelista f.t. men er uhyggelig dyrt. (gain 1.35)

Ovennevnte konfig kommer på rundt 45K listepris.

Synes dette er litt for dyrt. Hvor mye ytelse taper jeg ved å velge Grayline og Euroscreen osv. ?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv et Firehawk lerret 110" og mener helt klart at det er bedre en andre lerret jeg har sett/hatt. men om det er verdt prisen det kommer egentlig an på hvor god råd du har.Har du mye penger gå for stewart hvis ikke gå for noe billigere.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    greit nok at stewart er bra, men den er ikke i nærheten å være verd pengene. firehawk har jeg testet. det er bra, men man får den sedvanlige glinsingen pga positiv gain. har man for mye penger er det jo greit, men er man som folk flest, vil de 30k+ du sparer på å kjøpe feks adeo(som selv om det er billig er det beste jeg har sett hittil)kunne brukes til andre og bedre oppgraderinger i hjemmekinoen. heller MKIII med adeo en å måtte ta til takke med en 7800 fordi alle pengene ble brukt på lerret. min mening da.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er helt enig i dette men har mann råd til både stewart og mk3 så er det tingen synes jeg.
    Glinsingen opplever jeg heller ikke som et problem i min stue med min sitte avstand(5m+)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •