Valg og overdimensjonerng av lerrett.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer HAYFAY sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg og overdimensjonerng av lerrett.

Halloens!

Trenger litt assistanse her!
    Jeg har en Infocus X1, men bruker midlertidig et lerrett jeg har lånt på jobben (suger skikkelig). Da dette er en DLP projector har jeg forstått at det beste vil være et Euroscreen Grayline lerrett. Men hvilket? Jeg vil i allefall ha 100" bilde!

En annen ting er at jeg 100% sikkert kommer til å oppgradere projectoren etterhvært, og da sikkert til en med 16:9 brikke. Det vil derfor være aktuelt med et 16:9 lerrett. Derfor ser jeg det hensiktsmessig å overdimensjonere "LITT" på lerrett siden. Slik at jeg ikke blir nødt til å bytte det en gang til.

Hva slags pris tror dere jeg burde legge meg på? Alle forslag mottas med åpne armer!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    672
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Om det er lerret du vurderer prisen på, så vil jeg nok anbefale et GreyLine lerret. Dersom du har mulighet anbefaler jeg å kjøpe i løsmeter og bygge en ramme selv som du spenner lerretet rundt. Dette gir absolutt best resultat uten bølger i lerretet i det hele tatt.

Hvis du ser på siden min, ser du mitt lerret. Den totale prisen på dette ligger på ca. 2000,- Ellers er jo Goo-malinga et godt alternativ kan det se ut som. Vet ikke hvordan den egner seg til DLP, men de har kanskje forskjellige varianter av den.

Goo-malinga blir kanskje enda billigere, men det avhenger nok litt av hvordan lerretet kan festes. Mitt henger fra taket og ned, så da hadde nok en sponplate blitt alt for tung. Kan du derimot skru det fast i veggen spiller det ikke like stor rolle.

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med min løsning, og bildet er helt supert. Anbefaler GreyLine på det varmeste!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •