Holder på å bli GAAL!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer oledole79 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Holder på å bli GAAL!

Kjøpte projektor og lerret gjennom pc avtale på jobben..dette fikk jeg ca 1 uke før jul..

Etter 3 uker så begynnte det å smelle høyt fra lerretet mens det var nede...og plutselig et kjempesmell og så raste lerretet helt ned..

Jeg skrudde lerretet ned fra taket, åpnet det og rullet det inn igjen...lerretet gikk da an å rulle trekke ut som vanlig...men det smeller hele tiden fra fjæra inni når lerretet er trekt ut...så jeg tenkte at det var bare til å reklamere på det..

På Tirsdag var jeg og fikk et nytt fra firmaet som vi har pc avtale med....og idag Fredag så skjedde det nøyaktig det samme med det nye lerretet..
    Jeg skal selfølgelig reklamere på dette lerretet også..men er redd jeg får samme type lerret igjen...

Dette nye lerretet har kun vert brukt 4 ganger..og hver gang har jeg dratt det rolig ned og vert forsiktig når jeg trekker det opp igjen..jeg pleier forøvrig heller aldri å dra lerretet helt ut...

Er dette normalt??Noen som vet hva som kan forårsake dette?

Lerretet heter "Wiktors" og er 203x203 cm :cry: :evil:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aldri hørt om det lerretet før, men det kan høres ut som om fjæra hopper ut av sporet sitt, for så å ta tak igjen. Kan være en konstruksjonsfeil. Skjer det samme igjen, vil jeg vurdere å levere inn det, og prøve å få byttet i en annen type...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hørt om merket, men har aldri testet de selv. Men når samme feilen skjer 2 ganger, tyder på en konstruksjonsfeil. Si at du vil ha et annet, så kanskje du kan få en type som virker som den skal.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som noe er galt med dette produktet, med mindre du trekker i lerretet med "Hulk"-styrke :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •