Maskering av Tupplur - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Active Atano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Solgte anlegget ( :cry: ) og flytta ( ) pga. jobb, så etter 27 år i Trondheim har jeg jobbet opp litt kunnskaper :wink:

Active oddk sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes vinylspraylakk. Men de jeg har sett er svart blank og det er ikke ønskelig. Men den lakken tåler ihvertfall bøying. Blir nermest gummiaktig

Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom en fargehandel i Hamar i dag (er hjemme hos foreldrene mine i anledning nissekvelden) og spurte litt. Det eneste de hadde å by på var en tekstilmaling, som jeg kjøpte (kosta 64kr i butikken, så der flådde de meg rått på avansen). Den er fra Panduro hobby som roffe foreslo Og den skal strykes for å fikseres skikkelig, så det blir nesten iron-on Sonus

Jeg kommer til å spørre på fargehandelen i søndre gate før jeg foretar noe drastisk, men hvis de ikke har noen innvendinger mot denne malingen blir det til at jeg bruker den. Flaska er kun på 250ml så jeg må kanskje begrense meg til å kun lage en ramme rundt selve bildeområdet og la området over være beige...? Har egentlig ikke malt noe særlig av slike proporsjoner siden barnehagen så jeg er litt grønn.

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    250ml burde holde til noen kvadratmeter tror jeg. Tenk litt økonomisk når du bruker den så går det nok bra...

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir rundt 2 kvadratmeter å male hvis jeg skal dekke alt som er over bildeområdet. Hvis jeg finner ut at dette er den beste malingstypen å bruke kommer jeg nok til å kjøpe en ekstra flaske for sikkerhets skyld.

PS! Jeg er en økonomisk analfabet :P

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom fargehandelen ved Burger King i dag (takk for tipset Atano!). Mannen bak disken anbefalte en akrylmaling som evt. kunne tynnes litt ut med vann for å få ønsket tykkelse på malingslaget. Han anbefalte flere tynne strøk for at malingen skulle være så fleksibel som mulig.

Har planer om å få malt i mårra, må bare få rydda i kåken slik at den er klar for nyttårsgjester 8)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •