Lerret-løsning på 380 x 290 cm
Viser resultater 1 til 3 av 3

Lerret-løsning på 380 x 290 cm

Skal til å sette opp 3 lerret for en bedrift, og dette skal gjøres så billig som mulig. Trenger altså ikke være SINNSYK kvalitet. Til nå har vi vurdert mdf-plater med maling (der malinga kosta det gule i ørene og vår førstefødte, i tillegg til at det blir plateskjøter over alt), og vi har kikka på lerret i stoff fra Danmark og et par andre steder i custom størrelse.

Det meste koster visst et 5-sifret antall kroner, så er det noen som har andre forslag? Hva med blendegardiner?

Denne størrelsen lerret er nok utenfor det som er standard varer for hjemmebruk. Det er ikke noe problem å få kjøpe lerret i denne størrelsen, men du må nok regne med en pris på mellom 10.000 og 20.000 per lerret. Det kommer jo også helt an på om du skal har manuelt eller motorisert. Frakt koster også i disse størrelsene. Jeg kan tipse deg om en forhandler som kan levere et stort utvalg dersom du sender meg en PM.

Skal du gjøre det billig kan du mekke noe selv, for eksempel benytte noen glatte plater (ala huntonitt eller gips). Disse må da sparkles og pusses flere ganger for å få bort skjøtene. Deretter kan du male dem matt hvit. Du trenger sannsynligvis ikke noe fancy lerret maling til ditt bruk. Vanlig matt hvit takmaling gjør sikkert jobben. I så fall må du male 3 strøk vil jeg tro og du må bruke en fin rulle.

Jeg tror ikke du finner noen blendingsgardin i denne størrelsen.

Ellers kan det være et tips å følge med på Finn.no. Kanskje det er noen skoler, forsamlingslokaler, kontorer eller annet som kvitter seg med gammelt utstyr av og til. Da er det kanskje mulig å finne noe rimelig, men tilstand kan kanskje være en utfordring? Frakt også...

Send meg en mail på paal@avsystemer.no så skal jeg se hva jeg kan ordne til deg

Sitat Opprinnelig postet av larsjorgen Vis post
    Skal til å sette opp 3 lerret for en bedrift, og dette skal gjøres så billig som mulig. Trenger altså ikke være SINNSYK kvalitet. Til nå har vi vurdert mdf-plater med maling (der malinga kosta det gule i ørene og vår førstefødte, i tillegg til at det blir plateskjøter over alt), og vi har kikka på lerret i stoff fra Danmark og et par andre steder i custom størrelse.

Det meste koster visst et 5-sifret antall kroner, så er det noen som har andre forslag? Hva med blendegardiner?

Lignende tråder

1. VHS til DVD løsning??
    By stapedius in forum Generell video
    Svar: 5
    Siste melding: 08-25-2012, 00:42
  2. Svar: 1
    Siste melding: 03-07-2012, 11:13
  3. forskjellen mellom dyr lerret, billig lerret og null lerret
    By UltimaNoctis in forum Digitale projektorer
    Svar: 0
    Siste melding: 03-03-2012, 03:16
  4. Billig løsning til lerret.
    By gabsterino in forum AV-rom konstruksjon / optimalisering
    Svar: 1
    Siste melding: 03-04-2010, 19:33
  5. Plassering av projektor over lerret, dårlig løsning?
    By Harly in forum Digitale projektorer
    Svar: 3
    Siste melding: 09-28-2004, 09:31

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •