DIY-lerret for bruk i kirke

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 1 av 1
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2016
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question DIY-lerret for bruk i kirke

Hei!

Jeg skal etterhvert være med på å pusse opp et kirkerom og ser på en ny projektorløsning. Jeg tenker å lage et DIY 2,35:1-lerret selv for å få det så billig som mulig, og lurer litt på hvilket stoff som kan være best å kjøpe i denne anledning mtp. price/value? Jeg ser for meg et lerret på muligens 2m*4,74m som et utgangspunkt. Det som er viktig er at det reflekterer lys ganske godt ettersom vi ikke bruker verdens mest lyssterke projektor. Det viktigste er at man kan se tekst som står på lerretet fra kirkesalen (som ikke er veldig stor, rommer muligens 150+ mennesker) både i dagslys og mørke.

Lerretet kommer til å brukes sammen med mye scenelys og farger, så at det skal være optimalt for fargereproduksjon er ikke så viktig, så lenge ting blir sånn noenlunde riktig. Stoffet bør nok være relativt slitesterkt ettersom planen er at det skal kunne trekkes opp når det ikke er i bruk. Hvis det hjelper på å se et bilde for idéen, ta en titt på vedlagt bilde. Tenker (om mulig) å kjøpe dette hos en tekstilforhandler på en eller annen måte for å få det billigst mulig.

På forhånd, takk for svar
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder DIY-lerret for bruk i kirke-skjermbilde-2016-06-13-kl-21-58-46-jpg  

Lignende tråder

1. Størrelse og gain på lerret til 3D-bruk
    By Mentor1 in forum Lerret
    Svar: 24
    Siste melding: 11-06-2012, 12:53
  2. Størrelse og gain på lerret til 3D-bruk
    By Mentor1 in forum Digitale projektorer
    Svar: 1
    Siste melding: 03-09-2011, 13:34
  3. Kor og kirke musikk..
    By Ziggurat in forum CD/SACD og DVD-Audio
    Svar: 5