Ødelagt Projecta lerret! :-(

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate MAXcpu sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ødelagt Projecta lerret! :-(

Fikk lerretet mitt i dag, og geniet som jeg er klarte selvfølgelig å ødelegge det med en gang.

Var selvfølgelig superforsiktig, monterte alt som jeg skulle og var klar. Så finner jeg plutselig ut at lerretet skulle ha vært bygget litt ut fra veggen (murtak foreløpig som jeg ikke kan feste i). Problemet nå er at vinduskarmen kommer litt i veien for bildet.

Javel tenkte jeg, da får jeg dra det helt ned og så få det opp før jeg tar det ned igjen. På veien om skjer det! Nedre kant på venstre side hekter seg i vinduskarmen på vei opp. - Resultatet? Lerretet "går lengre ned" på venstre side og duken er ikke lenger midtplassert i nedre rammedel. Dette fører selvfølgelig også med seg at duken heller ikke går skikkelig opp og er "tight" på begge sider.

UTROLIG IRRITERENDE! Men er alt håp ute? Hvor har feilen oppstått?
    Min lille tanke her er at det er mulig å ta av sidebeskyttelse på venstre side og trekke duken litt ned her.

Takker for alle tips! Lerretet kostet meg ikke mer enn 1400,- kr. men det er jo alikevel litt surt...

La også merke til at lerretet var svakt mindre "tight" på venstre side før jeg klarte det store. Kunne evt. levert dette tilbake til leverandøren på retur. Bakdelen her er jo da at jeg må veeente på nytt.

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei!
    Dette kommer kanskje litt sent,men jeg har kjøpt et projecta procinema lerret (16:9), har brukt det i ca to uker.
    Venstre side henger og slarker!!!!, så du er ikke alene om problemet. Kanskje er dette et problem de har med sine lerret?. Skal ringe og klage på dette.

Hilsen
    Tommy

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •