skrukkete lerrets duk dreamscreen v5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

skrukkete lerrets duk dreamscreen v5

Noen andre som har erfart det samme? Så det me en gang når jeg begynnte å rulle duken av røret at det var både vertikale og horisontale skrukker på lerretet. Først tenkte jec at det ikke gjorde noe siden fjærene strekker det ut men etter at jeg har spendt det ferdig ser jeg fortsatt litt svake knekket i duken. Det har vært inne mange dager og er romtemperert så det skal være greit. Har noen opplevd det samme? Kan disse bli mindre synlige med tid? Manglet også en fjær... #$@!%

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JBT Vis post
    Noen andre som har erfart det samme? Så det me en gang når jeg begynnte å rulle duken av røret at det var både vertikale og horisontale skrukker på lerretet. Først tenkte jec at det ikke gjorde noe siden fjærene strekker det ut men etter at jeg har spendt det ferdig ser jeg fortsatt litt svake knekket i duken. Det har vært inne mange dager og er romtemperert så det skal være greit. Har noen opplevd det samme? Kan disse bli mindre synlige med tid? Manglet også en fjær... #$@!%
    Jeg ville nokk tatt kontakt med forhandler, å iaf gitt di beskjed. Om det ikke går vekk, så må du jo bare sende det inn

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken type lerrets-duk er det snakk om. Stoff (akustisk) eller vinylbasert? Er det sistnevnte, så bruker du bare en hårføner med svak varme, og vips så forsvinner "skrukkene"

Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aha takk for tipset. Sikkert sistnevnt. Føltes som det var noe lateks lignende....ikke at jeg har noe som helst erfaring rund det d65 duk sort bakside det var her jeg så skrukkene. Gikk ned å kikket i går å da så det mindre ut altså at det var blitt bedre etter ett døgn av seg selv. Får gå å sjekke ikveld også. Har ikke fått mulighet å henge på veggen enda mye overtid etter stormen som feiet forbi stavanger i forige uke (bilskadeteknikker)

5. Liker hamris har likt denne posten

Lignende tråder

1. lerrets duk
    By espenlenvik in forum Lerret
    Svar: 0
    Siste melding: 10-30-2010, 23:17
  2. Svar: 2
    Siste melding: 01-21-2008, 18:37
  3. Svar: 1
    Siste melding: 07-22-2007, 14:59
  4. Lerrets kalkulator
    By Mithrandir in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 12
    Siste melding: 01-30-2007, 14:46
  5. Lerrets-maling?
    By lygren in forum Lerret
    Svar: 0
    Siste melding: 12-14-2002, 20:28

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine