Lerret problem!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lerret problem!

Hjelp!
    Noen som har peiling? Kjøpte meg manuelt (diplomat grått) på AV shop, men det vil ikke gå opp igjen når jeg har trukket det ned... Når jeg tar ned hele kassetten, og endrer vinkelen på den, så går det; men ikke når det henger på veggen.. finnes det noen enkle håndgrep for å fikse dette??

Takker for svar!!

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjelp!
    Noen som har peiling? Kjøpte meg manuelt (diplomat grått) på AV shop, men det vil ikke gå opp igjen når jeg har trukket det ned... Når jeg tar ned hele kassetten, og endrer vinkelen på den, så går det; men ikke når det henger på veggen.. finnes det noen enkle håndgrep for å fikse dette??
    Heisan william, og velkommen til AVforum.

Er lerrets kassetten montert slik at lerretet henger ned i 90 graders vinkel, og at duken ikke "hviler" på for eller bakkant på kassetten? Går duken opp dersom du hjelper til med handen?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

lerret problem!

Takker!
    Joda, det henger vinkelrett, og er hverken nær kassetten i for- eller bakkant.. Like forbanna må jeg skru ned hele kassetten hver gang jeg vil ha det opp!! Er det fjæra inni som er montert feil?? Finnes det brukerhjelp på AVSHOP?? Anyone?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, det henger vinkelrett, og er hverken nær kassetten i for- eller bakkant.. Like forbanna må jeg skru ned hele kassetten hver gang jeg vil ha det opp!! Er det fjæra inni som er montert feil?? Finnes det brukerhjelp på AVSHOP?? Anyone?
    Har du testet ved å trekke littegrann hardere i lerretet når det henger nede? (Selvsagt innefor rimelighetens grenser)
    Brukersupport fra AVshop kan du få ved å sende en PM til Lygren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •