Lerret foran vindu.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lerret foran vindu.

Jeg skal bytte ut mitt 90 nedtrekkslerret med noe av bedre kvalitet i forbindelse med oppgradering av kinoen. Da blir det rammelerret i str rundt 110 tommer.

"problemet" er at det er et lite vindu på kortveggen der lerret skal henge. Jeg har rullegardin der, men trenger nok et lerret som både er lystett bakenfra og som tåler å få litt sol på seg.

Det står mellom dreamscreen v4 basic 106" eller adeo 250 cm. Begge to med grått lerret. Dreamscreen er en del billigere så i utgangspunktet er dette mest aktuelt.

Noen som Hvordan bakgrunnslys påvirker lerret? Noen som evt har maskert vindu med folie eller annet som har gode tips?

Litt offentlig topic: noen som vet når dreamscreen v4 basic 106 kommer tilbake på lager på avshop?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei,

Jeg har 2 vinduer bak lerretet mitt i min kino.
    Jeg bruker svarte gardiner fra kid foran vinduene.
    Disse gardinene er ikke helt lystette, men jeg har aldri merket noe problem på dette.

Jeg har Dreamscreen 106" v4 dynagrey tab-tension lerret og det virker ikke som om det kommer noe lys i gjennom selve lerretet i det hele tatt.

Hvis du kjører på med rullgardiner og stifter på noe svart stoff foran i tillegg tror jeg nok dette er et ikke-problem.

Sitat Opprinnelig postet av jkoles
    Jeg skal bytte ut mitt 90 nedtrekkslerret med noe av bedre kvalitet i forbindelse med oppgradering av kinoen. Da blir det rammelerret i str rundt 110 tommer.

"problemet" er at det er et lite vindu på kortveggen der lerret skal henge. Jeg har rullegardin der, men trenger nok et lerret som både er lystett bakenfra og som tåler å få litt sol på seg.

Det står mellom dreamscreen v4 basic 106" eller adeo 250 cm. Begge to med grått lerret. Dreamscreen er en del billigere så i utgangspunktet er dette mest aktuelt.

Noen som Hvordan bakgrunnslys påvirker lerret? Noen som evt har maskert vindu med folie eller annet som har gode tips?

Litt offentlig topic: noen som vet når dreamscreen v4 basic 106 kommer tilbake på lager på avshop?
    Kino: DI(by BEF) SEAS LRO4Y 10" *4 + SEAS 6,5" Koax | Hypex PSC2.700D - DSP *2 | Krell Resolution C | DefTech Supercube Reference *2 | SVS sss-01 *4 | Yamaha 1030 | Vincent S3 | 106" rammelerret | Sony vpl-vw95 | PS4 | Stue: DefTech DI 6,5LR | Denon AVR-X1200W | Squeezebox |

Min hjemmekino

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •