Lerret på ca 85"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lerret på ca 85"

Hei.

Jeg er på utkikk etter et lerret som er hakket mindre enn de vanlige 90 tommerene. Jeg har i dag et budsjettlerret på 90". Jeg sitter 3,5 meter fra lerretet og synes 90" er litt for stort. Jeg har zoomet inn til 77 tommer, men det er for lite.

Opprinnelig vil jeg ha et dreamscreen da jeg stoler på at avshop har god kvalitet på sine produkter.

Er det noen som kan anbefale et nedtrekkslerret til under 2000 som er ca 85"?

Det eneste jeg finner er dette: Komplett.no - Elite Screens 84" Manuelt lerret noen som har erfaring med Elite screens?

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja vi er forskjellige! Jeg har hatt 90" lerret på 3,2m sitteavstand og syns det er for lite. Jeg vil opp i størrelse og skal sette opp et 106" lerret Men det er nok i overkant, så det blir nok rundt 100".
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser den :-). Muligens bildet virker litt stort da lerretet jeg har i dag er noe billig Andersson greier fra netonnet. Her ser jeg struktur i lerretet fra min avstand. Kan være et skikkelig dreamscreen på 92" hadde fungert mye bedre. Men hvis jeg hadde fått 85" så hadde det vært perfekt!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •