kan noen hjelpe meg å finne riktig lerret?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kan noen hjelpe meg å finne riktig lerret?

har en optoma hd67n. den henger i tak ca 3meter fra veggen der lerret henger. har nå et egetlaget lerret, men tror mulighet for bedre bilde er der. hva bør jeg velge av lerret for best mulig bilde? max bredde 188cm totalt. rommet har inegn vinduer, så lys er ikke problem. bruker mest til vanlig film, men noe 3d også. kom med forslag gjerne linker til lerret dere tror vil passe til mitt utstyr/bruk. har ikke uendelig med penger, så max 5000kr

takk for all hjelp
    HiFi/Kino: front: Revel Ultima Salon 1 Surround: klipsch rs52 Surround bak: Klipsch rs52 Sub: 2xSvs spc13. Yamaha A2050, Krell krc 3, 2 xKrell Kav 250, Primare dac 30, HTPC, Epson tw6100w, Dreamscene 120" lerret.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville valgt et grått lerret, f. eks dette: AVshop.no / DreamScreen V2 DynaGrey Black AutoManual 170cm/77"

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skrev forresten ingenting om det er nedtrekk eller rammelerret du er ute etter. Skulle det være rammelerret du helst vil ha, er kanskje dette et godt alternativ: AVshop.no / DreamScreen V4 xWideFrame Basic DynaGrey D65 16:9 170cm/77"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •