Lage Lerret

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Lage Lerret

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lage Lerret

Hei. Skal kjøpe en Nec ht1000 og skal lage meg ett lerret. Har tenkt å male på ei plate eller viss dere har noen andre forslag så kom med dem. Har lest her att dei bruker Lady silkematt hvit maling til den slags. Skal lage ei rame rundt. Det eg egenleg lurer på er hva slags plate eg kan male på som gir best resultat??

Einar Bjørn

Newcomer Akse sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Re: Lage Lerret

Sitat Opprinnelig postet av InQ
    Hei. Skal kjøpe en Nec ht1000 og skal lage meg ett lerret. Har tenkt å male på ei plate eller viss dere har noen andre forslag så kom med dem. Har lest her att dei bruker Lady silkematt hvit maling til den slags. Skal lage ei rame rundt. Det eg egenleg lurer på er hva slags plate eg kan male på som gir best resultat??

Einar Bjørn
    Hei Einar Bjørn!

Ser at du skal investere en del penger i en prosjektor, da blir det skivebom å male et lerret. Sett av noen kroner og kjøp deg et godt lerret.
    Kvaliteten på lerretet er minst like viktig som kvaliteten til prosjektoren.

Du kan eventuelt se på Goosystems sitt konsept, med litt fingerferdighet så lager du et lerret med plate, maling, sparkel, pusspapir og listverk for under 2000,- , men du må være oppmerksom på at det krever mye arbeid for å få et bra resultat.

Lykke til!

MVH
    Roger

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •