Problem med Autotrigger Kit til Dynagrey lerret

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med Autotrigger Kit til Dynagrey lerret

Har et Dreamscreen Dynagrey V2 lerret og en EPSON TW3600 PJ , og kjøpte et Autotriggerkit for å få det til å gå automatisk ned. Bruksanvisningen til Kit`et var
    heller dårlig, men fikk det til å fungere èn gang, så tok triggeren kvelden. Fikk en ny med AV-shop, og denne har jeg ikke fått til å synce med lerretet. Det blinker på mottakeren som det skal gjøre når den får signal fra PJ`en, men ingenting skjer.

Noen som vet hvordan man sync`er de skikkelig? Evt hvordan man får det til å fungere?

:neutral:

Active
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra bruksanvisninga til min cordless trigger fra Dreamscreen:

1.1 Using screen learn needle press the learn code hole the right-end-cap, indicated by a flash light

1.2 Then using screen learn needle press the back of trigger, the receiver led light at the right-end-cap will become normally on from flash situation. Now we finished learn function.

2. Learn again

2.1. If you would like to control another screen with the same trigger, or changed new trigger, you will need to use learn function again. The processing step is the same with above steps.

Har du trykket inn på lerretet først?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror eg prøvde dei fleste kombinasjoner, men skal se om eg får til den rette komboen når eg kjem heim frå jobb om 2 veker D vanskelige var vel kanskje å vite når i oppstartsfasen av PJ en skulle trykke inn learn-knappen ? Fikk du din til å fungere?:roll:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •