Trenger hjelp med kjøp av lerret til Epson tw6000 projektor!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Choppercon sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Trenger hjelp med kjøp av lerret til Epson tw6000 projektor!!

Har et rom ca 4,4x3,3 m planlegger å ha et lerret på den ene 3,3 m veggen. (Sofa helt bakerst i rommet). Pga en dør som svinger ut vil jeg å kjøpe et 90" (16:9) rammelerret. Planlegger å kjøpe Epson TW6000 (svart). Kommer til å bruke 3D. Har hørt at det er best å kjøpe et grått lerret? Har et tildekket vindu ut i en bod. Men kan gjøre rommet helt stupmørkt.

Vil ikke bruke mer på projektor enn prisen på TW6000 til 9990kr. Går ikke over 4000kr på Lerret, helst noe i 3,700kr omerådet.

1. Kan jeg bruke projektoren?

2. Har Grått lerret noe å si? Vanskelig å finne noe som ikke er for dyrt.

3. Noe annet jeg burde tenke på?

Takk!! :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk!! :-D[/QUOTE]

1. Ja. Innenfor den prisklassen er Tw6000 fin. Med litt justeringer viser den glimrende 3d til prisen.

2. Grått lerret er hovedsaklig for å få bedre sortnivå. Dersom du har total lyskontroll (nå vet jeg ikke hvilke farge du har på rommet osv) så kan du bruke et hvitt lerret. Det er også litt smak og behag om man vil ha knæsjende farger eller bedre sortnivå. Personlig prioriterer jeg sortnivå, men jeg har heller ikke 100% lyskontroll (ikke 94 heller for den del).

Jeg personlig syns Dreamscreen lerretene er meget gode til prisen, ikke er de vanvittig dyre heller. Ved å velge et slikt fremfor et dyrere lerret kan du evt heller bruke de hundrelappene på litt kalibrering av projektoren ;-)

Newcomer Choppercon sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zentoo

Takk!! :-D
    1. Ja. Innenfor den prisklassen er Tw6000 fin. Med litt justeringer viser den glimrende 3d til prisen.

2. Grått lerret er hovedsaklig for å få bedre sortnivå. Dersom du har total lyskontroll (nå vet jeg ikke hvilke farge du har på rommet osv) så kan du bruke et hvitt lerret. Det er også litt smak og behag om man vil ha knæsjende farger eller bedre sortnivå. Personlig prioriterer jeg sortnivå, men jeg har heller ikke 100% lyskontroll (ikke 94 heller for den del).

Jeg personlig syns Dreamscreen lerretene er meget gode til prisen, ikke er de vanvittig dyre heller. Ved å velge et slikt fremfor et dyrere lerret kan du evt heller bruke de hundrelappene på litt kalibrering av projektoren ;-)[/QUOTE]

Hei igjen, 90" blei litt for stort, er denne bra? AVshop.no / ADEO Greyvision 16:9 Plano Delux 183cm

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •