Greyline One vs Greyline Manuell ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Greyline One vs Greyline Manuell ?

Hei!

Sitter og venter spent på en Action! Model One (i Gloss Black!) som er bestilt :lol: , og må bestemme meg for hvilken type lerret som skal handles. Egentlig bare to alternativer (kan ikke ha rammespent og motorisert blir ikke aktuellt).

Ser at Greyline One har en noe tykkere "duk" enn Greyline Manuell. Er det noen som har formening (helst erfaring) om det er verdt å legge i de ekstra 1700,- for One (16:9, 240 cm bredde)?.

Finnes det noen andre spennende "gråe" pulldown lerret der ute som er verdt å kikke på? Kommer f.eks Adeo med et pulldown?

Asbjørn

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rent intuitivt så tenker jeg meg at det går lengre tid før "one" får merkbare bølger, siden stoffet er tykkere og tyngre :roll:

Om det er verdt 1700 er vel et annet spørsmål.

Newcomer Asbjørn sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tenkt på det samme, men er det verdt 1700 ekstra? Kan noen av dere med AVshop erfaring (f.eks medeiere) dele litt info??

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter i tanker om å skaffe meg et grått lerret. Kjører i dag mot et Projecta lerret som fungerer greit, men har sett så mange anbefalinger om grått at man blir fristet.

Tenkte også på om man skulle få et motorisert i samme slengen f.eks. Greyline One motorisert som AVshop kjører "tilbud" på nå. Er One bedre med tanke på struktur og uønsket strekk enn andre varianter?

Noen som har erfaringer eller anbefalinger?

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har forøvrig et Projecta Tabscreen Electrol 300cm (ok, 295cm da) lerret i bestilling, så vidt jeg skjønner er det 100% identisk med Da-Lite Tensioned Cosmopolitan Electrol. Stoffet heter visstnok Matte White D hos Projecta, jeg tror det er det samme som Da-Mat hos Da-Lite. Håper det blir bra

Det eneste irriterende er 6-7 ukers leveringstid.

Newcomer Asbjørn sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hoppet i det og kjøpte meg Greyline One for noen måneder siden (manuell). Er godt fornøyd Helt uten bølger er det ikke, men det er ikke noe jeg tenker noe særlig over lenger (det vil også trolig variere fra lerret til lerret). Greyline har som kjent en svakt synlig struktur i duken ved lyse bilder, men ikke plagsomt og totalt sett synes jeg lerretet er meget bra.

Et stoooooooooort pluss med One utgaven er design! Det er bare utrolig mye mer lekkert en de firkantete hvite boksene som mange andre produsenter leverer. Her snakker vi en rund boks i børstet aluminium Et stort pluss i min bok!!

Kan i alle fall anbefale dette lerrete og spesielt hvis du er ute etter litt design i tillegg til funksjonalitet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •