På tide med nytt lerret

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation På tide med nytt lerret

100% lys kontroll på 1 vindu, mørk grå matt veg,hvit tak og gulv er beiset tre. Men blir nok i fronten et mørkt teppe.

Bruker pr idag en rimelig Epson TW3200 men denne skal skiftes ut til noe vesentlig bedre i en nær fremtid.

Om det har noe å si så er ikke sort nivå viktigere en farger.

Tips tas imot med stort takk.

EDIT: Er 16:9 ramme lerret jeg er ute etter, og det skal helst kjøpes via Avshop.no

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har kjøpt grandview "77" grått rammelerret får ikke så lenge siden. Bruker lerretet sammen med projectiondesign f22 og jeg har fått et meget godt bilde. Lerretet hvar veldig lett å montere og kan derfor anbefales.Siden taket ditt er hvit anbefaler jeg å gå for et grått lerret. Dette er for å forhindre refleksjoner fra lerretet til veggen og tilbake igjen. Grå lerret har mindre sensitivitet for lys (typisk gain 0.8 istedenfor gain) men jeg opplever ikke dette som noe problem. Det er også mulig å male taket i en mørkere farge og bruke hvit lerret. Selv om dette da er en smule mer jobb. Anbefaler også å skru på projektoren og måle hvor stort lerret du skal ha (google er kjekt å bruke for å konvertere cm til tommer).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •