Nedtrekkbart lerret av god kvalitet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    438
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nedtrekkbart lerret av god kvalitet

Heisann

Noen som kan peke meg i riktig retning for å få tak i et takmontert, nedtrekkbart lerret med god kvalitet?
    Såvidt jeg finner ut kommer jeg til å sitte ca. 4-5 meter unna og tenker å ha et lerret på rundt 120"

(Rommet er 4,5 meter bredt og 7 meter langt)
    Aller helst ville jeg hatt et rammelerret, men fruen påstår at hun ønsker å kunne ha vanlig tv (type 50" plasma/LCD) i tillegg til lerret for spilling av wii og tilsvarende.
    Et sidespor her er at jeg ønsker tilbakemelding på om det er noen som har testet ut wii og lignende på stort lerret, og i så fall om det fungerer bra eller ikke.

Active
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    438
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av TEK
    Heisann

Noen som kan peke meg i riktig retning for å få tak i et takmontert, nedtrekkbart lerret med god kvalitet?
    Såvidt jeg finner ut kommer jeg til å sitte ca. 4-5 meter unna og tenker å ha et lerret på rundt 120"

(Rommet er 4,5 meter bredt og 7 meter langt)
    Aller helst ville jeg hatt et rammelerret, men fruen påstår at hun ønsker å kunne ha vanlig tv (type 50" plasma/LCD) i tillegg til lerret for spilling av wii og tilsvarende.
    Et sidespor her er at jeg ønsker tilbakemelding på om det er noen som har testet ut wii og lignende på stort lerret, og i så fall om det fungerer bra eller ikke.
    ingen?
    Kan tilføre at det blir et relativt lyst rom - ikke sorte/mørkegrå vegger og tak. Heller hvitt tak og lysegrå vegger.
    Forventer at det skal brukes sammen med en Sony VPL-HW30ES prosjektor (takmontert).
    I tillegg skal lerret være motorstyrt.

noen gode kandidater da?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •