Lerret til Panasonic PT-AT5000E

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking Lerret til Panasonic PT-AT5000E

Heisann godtfolk

Skal ha meg et rammelerret til Panasonics PT-AT5000E Projektor.

Hjemmekino - Projektorer - PT-AT5000E - overview - Norge

Har ikke sååå god peiling på projektor og lerret så er ute etter råd. hvilket lerret anbefales til denne, med hvilken gain. Hva er best, hvitt, grått etc.

Lyskontrollen i kjelleren vil være svært god, men ikke 100% komplett mørkt. Der er kun noen veldig små kjellervinduer som jeg kommer til å trekke for med rullgardiner/sorte gardiner. Ved filmtitting i de senere timer vil det være tilnærmet bekmørkt.
    Dette rektangulære rommet vil derimot være delt hjemmekino og delt kontor. Projektoren vil bli brukt av dama i svakt lys på dagtid/ettermiddager mens jeg er i samme rom i kontorhjørnet. Hadde vært fint å funnet en balansegang i dette. Det viktigste er uansett best mulig bilde i mørket!

Størrelse på lerretet kommer jeg litt tilbake til, må smelle ned et par lettvegger før jeg ser nøyaktig hva jeg har plass til.

råd mottas med takk!

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har hatt både grå og hvite lerret. Min erfaring er at grått alltid er best. I hvertfall så lenge vi snakker 2D. Jeg har samme projje og benytter i dag et DreamScreen Dynagray V2 92" grått lerret med 1.0 gain. Dette fungerer strålende med projjen i økomodus.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •