Valg av lerret til Epson 6000w

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av lerret til Epson 6000w

Heisann, er belt blank på kunnskap om valg av lerret og lurer på hva som skiller et godt lerret fra et dårlig. Rommet i seg selv er lyst, med hvite vegger og tak, med mørkt golv og to vinduer. Har ikke kjøpt inn gardiner/persienner til rommet enda, og er mottakelig for tips også på dette området.

Etter det lille jeg har oppfattet så er det forskjell på farger på lerretene, og jeg lurer da på hvilken farge jeg burde velge. Tiltenkt størrselse på lerret er 90 tommer, dette kan vel prosjektoren levere uten redusert kvalitet? Lurer også på om visning av 3d materiale vil ha innvirkning på hvilket lerret man burde velge.

Alle tips mottas med stor takknemmelighet!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lurer på det samme, venter en tw6000 i posten, og vurderer 106'' grått lerret siden jeg har plass, men leste ett sted at 100'' var maks anbefalt størrelse til denne dersom man ville ha optimal 3D. Jeg er også helt ny på dette feltet, har brukt endel timer på reasearch, men finner faktisk ingenting ang akkuratt dette.

92'' vil funke fint forresten, ut ifra hva jeg har lest, som er nattesøvnstjelende mye:P

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AVshop.no / DreamScreen V2 DynaGrey White AutoManual 203cm/92"

Dette er ett greit lerret til deg, kunne gjerne hatt litt høyere "gain" men jeg ofrer dette for dypere sortnivå og bedre kontrast, og prisen er veldig overkommelig. Har bare sett gode tilbakemeldinger på det også Gråfargen gjør at det reflekterer mindre lys, så siden du har ett lyst rom vil dette også hjelpe deg der! Tror jeg skal kjøpe samme lerret bare 106''.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •