Lerret til Epson TW4400

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lerret til Epson TW4400

Jeg har bestemt meg for å kjøpe en projektor og valget har falt på Epson TW4400.
    Jeg er imidlertid veldig usikker på hva slags lerret jeg skal velge. Bør jeg velge hvitt eller grått ? Hva slags størrelse bør jeg velge ? Er "redd" for å velge både for stort og for litet.
    Rommet jeg skal ha dette i er ca 2.50 langt og 2.50 bredt. Takhøyde er ca 2.25. Det er hvitt på vegger og i tak.

Er det noen som har gode råd å komme med når det gjelder valg av lerret til denne projektoren ?

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av eander
    Jeg har bestemt meg for å kjøpe en projektor og valget har falt på Epson TW4400.
    Jeg er imidlertid veldig usikker på hva slags lerret jeg skal velge. Bør jeg velge hvitt eller grått ? Hva slags størrelse bør jeg velge ? Er "redd" for å velge både for stort og for litet.
    Rommet jeg skal ha dette i er ca 2.50 langt og 2.50 bredt. Takhøyde er ca 2.25. Det er hvitt på vegger og i tak.

Er det noen som har gode råd å komme med når det gjelder valg av lerret til denne projektoren ?
    Du må definitivt gå får grått lerret, størrelsen må du finne ut av selv. Jeg ville valgt så stort som mulig...:-D
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •