Problem med å justere nedre stopp på DreamScreen Tab V4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med å justere nedre stopp på DreamScreen Tab V4

Hei

Prøvde å hjelpe en kompis med ett nytt DreamScreen Tab V4 lerret. Prosjektet var å justere inn nedre stopp på lerretet uten å lykkes (vil ikke si at bruksanvisningen var veldig hjelpsom i prosessen :-). Nedre punkt skal angivelig stilles ved hjelp av en lang gul trekker som stikkes inn i en vinkel i ett hull i kassen på høyre side. Etter mye fikling så fant fikk vi nøkkelen til å entre og en kunne vri den rundt. Når lerretet sto i nedre posisjon fikk vi respons og fikk lerretet sitt bunnpunkt justert ned i steg, men ikke opp som var veien vi ville ha endestoppen. Etter å ha forsøkt på dette en stund så ville verken lerretet gå opp eller ned med å vri på trekkeren. Men det fungerte fortsatt fint å kjøre det opp og ned med bruk av fjernkontrollen.

Noen som har tips?

For meg virker det som switchen som skal justere endepunktet er gåen? Men siden det er mye arbeid å skru det ned så er min kompis veldig mottakelig for løsninger som ikke betyr demontering og sende inn f... skapen :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skal ikke justere mens lerretet er helt nede. er en liten guide her som var til stor hjelp for meg. forum.hjemmekino.no • Se emne - Justering av DreamScreen V3 Tab Basic

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grimrippa
    Du skal ikke justere mens lerretet er helt nede. er en liten guide her som var til stor hjelp for meg. forum.hjemmekino.no • Se emne - Justering av DreamScreen V3 Tab Basic
    Takker for tips. Mulig at det som er problemet selv om instruksjonene for V4 sa at man måtte helt ned for å justere nedre grense. Jeg er rimelig sikker på at vi prøvde lenger opp også uten hell. På V4 tror jeg det er kun en skrue for både øvre (som vi ikke rørte) og nedre justering så hvis noen V4 eiere kan hive seg på med sine erfaringer så er det veldig velkomment.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •