Screen Goo..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11

Tråd: Screen Goo..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Screen Goo..

Har ei lerretplate her i mfd på 3m x 1.7m , så er jeg så itvil om det blir bra med vanlig maling?
    Noen som har dette Screen Goo systemet som kan gi meg noen erfaringsråd? Er det verd prisen å betale?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jallasame
    Har ei lerretplate her i mfd på 3m x 1.7m , så er jeg så itvil om det blir bra med vanlig maling?
    Noen som har dette Screen Goo systemet som kan gi meg noen erfaringsråd? Er det verd prisen å betale?
    Jeg er litt i samme båt. Jeg har brukt maling i en lengre periode og det fungerer veldig bra, men hvem vet hvor mye bedre det blir med dette Goo greiene? Men som sagt så fungerer en matt maling med litt gråtone veldig bra. Hadde et tall på denne malingen i forhold til gain, men husker ikke lenger hva det var. Søker du så finner du sikkert ut hvilke fargekode du burde gå for.

Men hadde vert fint med erfaringer hva folk synes om denne goo greiene

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RCS
    Jeg er litt i samme båt. Jeg har brukt maling i en lengre periode og det fungerer veldig bra, men hvem vet hvor mye bedre det blir med dette Goo greiene? Men som sagt så fungerer en matt maling med litt gråtone veldig bra. Hadde et tall på denne malingen i forhold til gain, men husker ikke lenger hva det var. Søker du så finner du sikkert ut hvilke fargekode du burde gå for.

Men hadde vert fint med erfaringer hva folk synes om denne goo greiene
    Jeg sendte en forespørsel til Screen Goo om å få en liten mengde Goo for testing. Sikkert andre som har gjort dette før, men tenkte det kunne være av interesse å sammenlikne dette med for eks maling og et medium priset lerret? Så får vi håpe de svarer....

Noen som kan si om dette har blitt gjort før og eventuelt hvor testen ligger? Mener da å ha de forskjellige produktene innenfor samme bilde slik man kan se forskjellen i lysstyrke, farger og sortnivå....

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gammel test, men kanskje bedre enn ingenting?

http://avforum.no/forum/tester-video...etsmaling.html

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Gammel test, men kanskje bedre enn ingenting?

http://avforum.no/forum/tester-video...etsmaling.html
    Denne var det jeg har sett før ja. Spørsmålet er om malingen er videreutviklet noe mer....

Skulle også hatt litt større lerretsprøver... Eller et nermere bilde. Hvor kan man få tak på lerretsprøver av høyere kvalitet? Er dette noe AVshop har tilgang til og har interesse av å gi til en slik test?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne var det jeg har sett før ja. Spørsmålet er om malingen er videreutviklet noe mer....

Skulle også hatt litt større lerretsprøver... Eller et nermere bilde. Hvor kan man få tak på lerretsprøver av høyere kvalitet? Er dette noe AVshop har tilgang til og har interesse av å gi til en slik test?
    Malingen er nok helt sikkert videreutviklet, men jeg har ikke testet det siste nye innenfor "lerretsmaling". Når det gjelder samples, så er jo dette maling, og i så måte er de umulig å levere ut "lerretsprøver".
    Hvorvidt AVshop er villig til å gi ut samples av malingen de selger, må du nesten ta med AVshop

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter litt søking ser jeg at AVshop har byttet ut Screen Goo med Paint on Screen. Så desto mer aktuelt med en liten test. Leste litt om produktet og det virker som om dette kansje er et mer aktuelt produkt en Screen Goo....

Mail avsendt til AVshop og Paint on Screen :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er paint on screen bestillt. Skulle fått denne i dag, men fikk istede en bøtte med Green Glue. Så avventer hva avshop vil jeg skal gjøre med den :-).

Er spent på resultatet og test blir postet på forumet.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, hvordan gikk det da?

Fikk du Paint on screen og prøvd den ut. Er selv i markedet for denne type løsning så jeg er spent på hva du syns?

Da er paint on screen bestillt. Skulle fått denne i dag, men fikk istede en bøtte med Green Glue. Så avventer hva avshop vil jeg skal gjøre med den :-).

Er spent på resultatet og test blir postet på forumet.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 35mm
    Hei, hvordan gikk det da?

Fikk du Paint on screen og prøvd den ut. Er selv i markedet for denne type løsning så jeg er spent på hva du syns?
    Hei

Jeg har rett og slett ikke fått det malt enda. Jeg hadde planer om å male dette direkte på veggen, men innser dette må males på en egen plate og installere på veggen. Årsaken er rett og slett at platene jeg fikk, i alt tre sponplater på veggen, er ulike i tekstur og tykkelse, så jeg sparklet veggen, fikk på strier og malte dette sort. Kjøpte lister i dag til å ha ytterst rundt hvor der skal være LED lys samt skal jeg da montere en sponplate direkte på veggen som i dag er i bruk oppe i stua med vanlig veggmaling....

Jeg kommer til å poste en litt grundig test her så snart dette er klart. Ble litt mer forsinkelser i dette en planlagt, men slik er det vel bare :-). Har fått flere lerretsprøver jeg skal henge inn i bildet for sammenlikning samt en malt med veggmaling om jeg får det til... Spent selv og!

En takk til AV forum som har levert produktene kjapt!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kan jeg, etter mye frem og tilbake, melde at jeg har malt en sponplate på 2.35:1 med "Paint On Screen" lerretsmaling. jeg kommer tilbake med bilder og mer info snart, men ville bare avslutte her inne med å si at inntrykket til nå etter to dager med bruk, er at dette er noe annet en vanlig maling!!! Virker veldig lovende, så jeg er spent på resultatet når jeg sammenlikner bildet med diverse lerretsprøver AVshop.no har vert så hyggelige å skaffe til veie.

Lager en egen test tråd på dette og legger linken inn her slik at dere som følger med kan få med dere fortsettelsen :-)

RCS

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •