lerret til benq 8720

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

lerret til benq 8720

jeg lurt på hvilket lerret som passer til 8720.har nettopp kjøpt benq og lurte på om jeg skulle lage et sjøl eller kjøpe.hvilken gain som anbefales? størrelse?eventuelt farge kode for fargen.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av benredikk
    jeg lurt på hvilket lerret som passer til 8720.har nettopp kjøpt benq og lurte på om jeg skulle lage et sjøl eller kjøpe.hvilken gain som anbefales? størrelse?eventuelt farge kode for fargen.
    Hvilken type lerret som velges beror mer på det aktuelle rommet enn selve projektoren. Kan du fortelle litt om hvordan rommet er?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vel.rommet jeg bruker idag er stuen som er 6x8 m der lerrete blir hengt på langveggen, sitteavstand rundt 4m.vegger er ganske lyse.bruker lammell og persienner foran vinduer,skjønner at det langtifra er det beste rommet for for pj men har tenkt å bygge dedikert tvstue iløpet av sommeren,så derfor hadde jeg tenkt på en billigløsning i stua.så får heller legge noen tusenlapper til lerret i tvstuen,den blir forresten med god lyskontroll(tenker noen farger i grått,sort,lysebrunt) tvstuen blir på 3x4,5m
    takker for svar

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Hvilken type lerret som velges beror mer på det aktuelle rommet enn selve projektoren. Kan du fortelle litt om hvordan rommet er?
    vel.rommet jeg bruker idag er stuen som er 6x8 m der lerrete blir hengt på langveggen, sitteavstand rundt 4m.vegger er ganske lyse.bruker lammell og persienner foran vinduer,skjønner at det langtifra er det beste rommet for for pj men har tenkt å bygge dedikert tvstue iløpet av sommeren,så derfor hadde jeg tenkt på en billigløsning i stua.så får heller legge noen tusenlapper til lerret i tvstuen,den blir forresten med god lyskontroll(tenker noen farger i grått,sort,lysebrunt) tvstuen blir på 3x4,5m
    takker for svar

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •