Portabelt lerret - umulig å få tak i?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Portabelt lerret - umulig å få tak i?

Trenger et portabelt lerret i 16/9- formatet, men det har vist seg å være vanskelig å få tak i.

Jeg har sett på disse to modellene:

GRANDVIEW X-PRESS PULL-UP 16:9 177X99CM 80" - Spesifikasjoner
    Elite ez-Cinema F84NWH - Projeksjonsskje F84NWH - Amentio Datakjeden

- men de er begge umulige å oppdrive i norske nettbutikker.

Er det noen som vet om noen butikker i Oslo- området som kan sitte med disse på lager, eller har andre forslag til portable lerreter i ca samme størrelse og prisklasse?

Torbjørn

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med de motoriserte "floor up" lerretene til Dreamscreen? Jeg har kjøpt et slikt til poden, slik at han kan koble iPaden mot en liten portabel projektor, og lage "kino" på gutterommet sitt. Må si jeg er overrasket over byggekvaliteten på lerretet. Det ligger i en solid metallkoffert med bærehåndtak. Bare å legge den på gulvet, koble til strøm, og trykke på fjernkontrollen.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Hva med de motoriserte "floor up" lerretene til Dreamscreen? Jeg har kjøpt et slikt til poden, slik at han kan koble iPaden mot en liten portabel projektor, og lage "kino" på gutterommet sitt. Må si jeg er overrasket over byggekvaliteten på lerretet. Det ligger i en solid metallkoffert med bærehåndtak. Bare å legge den på gulvet, koble til strøm, og trykke på fjernkontrollen.
    Takk for forslaget. Har sett på de på avshop.no, og de ser flotte ut, men de blir dessverre for dyre. Den som ville vært aktuell i størrelse for meg koster 6000 kr, og det er godt over det dobbelte av det jeg hadde tenkt å legge i det.

Torbjørn

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endte opp med Grandview- lerretet. Veldig praktisk og fin løsning for oss som ikke kan henge lerret i taket eller på veggen.

X-press- mekanismen fungerer meget bra. Lett å ta opp og ned lerret, og stagene gjør at duken glir fint ned i kassetten.

Vil benytte anledningen til å skryte av Dustin home - hjemmeelektronikk pÃ¥ internett.
    Sendte en forespørsel til dem om hvor lang ventetid jeg måtte beregne. Jeg fikk til svar at leveringstid kunne være mellom 1 og 3 uker ettersom de ikke hadde produktet på lager.

Bestilte den 2.feb, og igår - 8.feb, var lerretet på plass i stua. Bra!

Torbjørn

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm

Er der flere informationer på dette "floor up" concept.... finder ikke rigtigt noget...kvalitet på lerret, bølger i lerret, stabilitet i lerret oppe osv..??

Mvh
    LBA75

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •