Lerret til BenQ W5000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 24
    Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fy bildet på projektoren var helt sjukt bra, ser på 5th element nå og det er helt rått.

Noe som ikke var like rått var lerretet. Fy, ser glassfiberet bak fullHDn ikke å anbefale. Altså lurer du på å kjøpe Aview glassfiberduk, spar heller pengene dine. Man lærer så lenge man lever... Eneste som var bra med det lerretet var kontrasten og stativet. Men veggen er bedre enn glasfiberfirkanter.
    Ser ut som et slør.

Synd jeg ikke fant ut det før jeg bestilte, jeg googlet opp og ned men fant ikke noen reviews om Aview lerretet.

Synes dette blir tildels vanskelig nå, jeg vil helst ha et grått slett lerret. Til en grei pris. Rammelerret kanskje, men jeg MÅ ha det på et eller annet stativ.. Håpløst å finne ut av.

Jeg kan nemlig ikke bore i taket for det er gips, jeg kan heller ikke ha rammelerret fra taket om jeg kunne for der er TVn!

Det lerretet jeg har går til Finn.no, håper jeg blir kvitt det.
    Først må jeg finne en erstatning.

Hvis noen vet en løsning med rammelerret og stativ så tips meg.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse er jo dyrere men ser ganske bra ut
    Kingpin Screens PS200-16:9 Stabilt prosjektorlerret med gassdemping

kan vel sikkert skaffes brukt!!

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Takk for at du kommer med forslag!

Hvordan er bomullsvevd i forhold til glassfiber?
    Bomull synes vel ikke på samme måte antar jeg?

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Fy bildet på projektoren var helt sjukt bra, ser på 5th element nå og det er helt rått.

Noe som ikke var like rått var lerretet. Fy, ser glassfiberet bak fullHDn ikke å anbefale. Altså lurer du på å kjøpe Aview glassfiberduk, spar heller pengene dine. Man lærer så lenge man lever... Eneste som var bra med det lerretet var kontrasten og stativet. Men veggen er bedre enn glasfiberfirkanter.
    Ser ut som et slør.

Synd jeg ikke fant ut det før jeg bestilte, jeg googlet opp og ned men fant ikke noen reviews om Aview lerretet.

Synes dette blir tildels vanskelig nå, jeg vil helst ha et grått slett lerret. Til en grei pris. Rammelerret kanskje, men jeg MÅ ha det på et eller annet stativ.. Håpløst å finne ut av.

Jeg kan nemlig ikke bore i taket for det er gips, jeg kan heller ikke ha rammelerret fra taket om jeg kunne for der er TVn!

Det lerretet jeg har går til Finn.no, håper jeg blir kvitt det.
    Først må jeg finne en erstatning.

Hvis noen vet en løsning med rammelerret og stativ så tips meg.
    Om du har kjøpt lerretet via internet, f.eks nettbutikk så har du 14 dagers angrefrist i følge kjøpsloven. Uans om produktet er tatt i bruk eller ei. (bare et tips) så slipper du å tape en masse penger med og selge det på Finn.no

Du kan jo borre i taket uans om det er gips, det er bare å finne stavene. Å når du skal ta det ned så bruker du sparkel til å tette med. om du skal ha rammelerret så kan du jo bygge deg et eget stativ.

Men dette er vell igrunn ikke en diskusjon som bør komme inn i denne tråden

Moderator: Innleggene er nå splittet ut til egen egnet tråd.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Om du har kjøpt lerretet via internet, f.eks nettbutikk så har du 14 dagers angrefrist i følge kjøpsloven. Uans om produktet er tatt i bruk eller ei. (bare et tips) så slipper du å tape en masse penger med og selge det på Finn.no

Du kan jo borre i taket uans om det er gips, det er bare å finne stavene. Å når du skal ta det ned så bruker du sparkel til å tette med. om du skal ha rammelerret så kan du jo bygge deg et eget stativ.

Men dette er vell igrunn ikke en diskusjon som bør komme inn i denne tråden

Moderator: Innleggene er nå splittet ut til egen egnet tråd.
    Men hvordan sender jeg tilbake et lerret? Hvordan skal jeg pakke det inn? Ellers må jeg jo dra helt til Vestfold?`

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Vet du hvordan jeg handler fra FotoPhono?

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men hvordan sender jeg tilbake et lerret? Hvordan skal jeg pakke det inn? Ellers må jeg jo dra helt til Vestfold?`
    Du pakker det inn slik det kom, i samme embalasje.
    Om du ikke har den, så vet jeg ikke om det går. Du må nesten ringe di å høre hva di sier =)
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du pakker det inn slik det kom, i samme embalasje.
    Om du ikke har den, så vet jeg ikke om det går. Du må nesten ringe di å høre hva di sier =)
    Jeg ringte de, de stilte seg tvilende til å la meg få angreretten... fordi jeg hadde pakket den opp.

De mente at dersom jeg skulle angre, så skulle den vært uåpnet. Da er jo hele vitsen med å angre borte....

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ringte de, de stilte seg tvilende til å la meg få angreretten... fordi jeg hadde pakket den opp.

De mente at dersom jeg skulle angre, så skulle den vært uåpnet. Da er jo hele vitsen med å angre borte....
    Det er jo bare tull og tøys. Du har all rett til å åpne produktet å tillogmed prøve det. Det skal leveres tilbake i samme stand og mengde og i sin originale embalasje. Henvis di til lovverket.... Di har INGENTING di skulle sakt.
    Bare vør obs på att du må betale returkostnader (men det er bedre enn å tape enda mere på privatsalg)

Les denne
    Har du rett til å åpne pakken?

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo bare tull og tøys. Du har all rett til å åpne produktet å tillogmed prøve det. Det skal leveres tilbake i samme stand og mengde og i sin originale embalasje. Henvis di til lovverket.... Di har INGENTING di skulle sakt.
    Bare vør obs på att du må betale returkostnader (men det er bedre enn å tape enda mere på privatsalg)

Les denne
    Har du rett til å åpne pakken?
    Problemet er vel at originalemballasjen deres bokstavelig talt gikk i oppløsning etter at jeg åpnet den....

Dessuten er det ikke første gang jeg har hørt dette om angreretten... Åpnede spill har jeg også hørt om at man ikke kan bytte. Hva annet? Jo mobiltelefon...

De har nok ikke sitt på det tørre, men mange ganger står det også utenpå pakken at den ikke kan returneres om den er åpnet.

Men dette med lerretet kunne også blitt en reklamasjonsak fordi de har ikke fylt ut riktige opplysninger om lerret på siden deres. Det lerretet jeg har fått av de er et lerret som IKKE er slett. En meget viktig opplysning. De har ikke ført opp hva lerret er laget av og til hvilket bruk den er tilegnet.
    Dette lerretet duger kun for presentasjoner og stillbilder, en ganske viktig opplysning spør du meg.

Netonet har feks mye bedre opplysninger på sine sider, er skikkelig misfornøyd med Komplett.no nå, er vist ikke der du skal kjøpe projektor og lerret. Tenk om jeg hadde valgt den dyreste projektoren deres og fått med et slikt lerret!!!
    Dårlig service kaller jeg dette.

Angrer på at jeg ikke handlet på AVshop eller netonet istedet.

Snakket med huseier idag og det var uaktuelt å bore lerret fast i taket.
    Dette er neimen ikke lett, kanskje jeg heller får vente til jeg får flyttet???

Det optimale måtte vel vært å fått et rammelerret opp på et stativ, men hvor finner jeg sånt?? Det finnes vel ikke å få tak i regner jeg med.

Kunne valgt et annet stativlerret, men skepsisen til stativlerret er skyhøy etter dette kjøpet av katta i sekken.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har funnet to alternativer som interesserer meg...

AVshop.no / EUROSCREEN Connect Floor 16:9 115 cm

Det ultimate hadde vært dette, men vet ikke om jeg får helt råd til et så dyrt lerret.

AVshop.no / DreamScreen DynaGrey AluMotor FloorUp 16:9 200cm/92"

Det hadde ikke gått an å bare lime et DIY dreamscreen lerret oppå det jeg har nå da?
    Hadde jo vært veldig praktisk og rimelig dersom det er mulig å få til....

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet er vel at originalemballasjen deres bokstavelig talt gikk i oppløsning etter at jeg åpnet den....

Dessuten er det ikke første gang jeg har hørt dette om angreretten... Åpnede spill har jeg også hørt om at man ikke kan bytte. Hva annet? Jo mobiltelefon...

De har nok ikke sitt på det tørre, men mange ganger står det også utenpå pakken at den ikke kan returneres om den er åpnet.

Men dette med lerretet kunne også blitt en reklamasjonsak fordi de har ikke fylt ut riktige opplysninger om lerret på siden deres. Det lerretet jeg har fått av de er et lerret som IKKE er slett. En meget viktig opplysning. De har ikke ført opp hva lerret er laget av og til hvilket bruk den er tilegnet.
    Dette lerretet duger kun for presentasjoner og stillbilder, en ganske viktig opplysning spør du meg.

Netonet har feks mye bedre opplysninger på sine sider, er skikkelig misfornøyd med Komplett.no nå, er vist ikke der du skal kjøpe projektor og lerret. Tenk om jeg hadde valgt den dyreste projektoren deres og fått med et slikt lerret!!!
    Dårlig service kaller jeg dette.

Angrer på at jeg ikke handlet på AVshop eller netonet istedet.

Snakket med huseier idag og det var uaktuelt å bore lerret fast i taket.
    Dette er neimen ikke lett, kanskje jeg heller får vente til jeg får flyttet???

Det optimale måtte vel vært å fått et rammelerret opp på et stativ, men hvor finner jeg sånt?? Det finnes vel ikke å få tak i regner jeg med.

Kunne valgt et annet stativlerret, men skepsisen til stativlerret er skyhøy etter dette kjøpet av katta i sekken.
    Uans om embalasjen ikke ser fin ut, så er den der... Og, om du har kjøpt mobiltelefonen via internet, så kan du angre uans om den er tatt i bruk
    (har gjort det selv mange ganger) Og om det står noe rare greier utpå pakken så er det ingenting di kan gjøre med saken. Lovverket sier det det sier, å alle forhandlere må følge dette. og er du så uheldig å bestiller en DR**** telefon fra f.eks netcom eller telenor, så har du fremmdeles 14 dagers angrerett uans om telefonen er prøvd å brukt

Å begynne å lime DIY lerret oppå det du har nå, er faktisk bortkasta penger for å være helt ærlig. Ring di du kjøpte lerretet hos på mandag å stå på ditt. Manglende informasjon, å diverse..

Det Euroscreen lerretet er jo helt genialt, men dyrt var det også

Og om man er litt som "handy many" så går det jo sikkert ann å få laga ett stativ til ett rammelerret eller et annet nedtrekkbart

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uans om embalasjen ikke ser fin ut, så er den der... Og, om du har kjøpt mobiltelefonen via internet, så kan du angre uans om den er tatt i bruk
    (har gjort det selv mange ganger) Og om det står noe rare greier utpå pakken så er det ingenting di kan gjøre med saken. Lovverket sier det det sier, å alle forhandlere må følge dette. og er du så uheldig å bestiller en DR**** telefon fra f.eks netcom eller telenor, så har du fremmdeles 14 dagers angrerett uans om telefonen er prøvd å brukt

Å begynne å lime DIY lerret oppå det du har nå, er faktisk bortkasta penger for å være helt ærlig. Ring di du kjøpte lerretet hos på mandag å stå på ditt. Manglende informasjon, å diverse..

Det Euroscreen lerretet er jo helt genialt, men dyrt var det også

Og om man er litt som "handy many" så går det jo sikkert ann å få laga ett stativ til ett rammelerret eller et annet nedtrekkbart
    Jeg fant pappesken sammenkrøllet ute i søppelkassen for papp..
    Med litt solid gaffateiping så blir det nok greit nok for postgang.

Det var det å få de til å godkjenne angreretten da..
    Synes de er skikkelig dårlige på service på komplett.no ha så dårlige beskrivelser av varene er jo helt teit...

Målte Euroscreen lerretet og det er for kort høyde på det, det andre alternativet til Dreamscreen ville passet perfekt... men det er jo så DYRT .
    Projektoren kostet jo mindre...

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fant pappesken sammenkrøllet ute i søppelkassen for papp..
    Med litt solid gaffateiping så blir det nok greit nok for postgang.

Det var det å få de til å godkjenne angreretten da..
    Synes de er skikkelig dårlige på service på komplett.no ha så dårlige beskrivelser av varene er jo helt teit...

Målte Euroscreen lerretet og det er for kort høyde på det, det andre alternativet til Dreamscreen ville passet perfekt... men det er jo så DYRT .
    Projektoren kostet jo mindre...
    Det årdner seg helt sikkert, bare vær klar på din sak. Og alltid hendvis til lovverket en ny embalasje har di 0 problem med og skaffe anyways. Jeg handler ALDRIG fra komplett :P

Om det blir eneste mulighet, så er dyrt bedre enn ingenting 8)

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det årdner seg helt sikkert, bare vær klar på din sak. Og alltid hendvis til lovverket en ny embalasje har di 0 problem med og skaffe anyways. Jeg handler ALDRIG fra komplett :P

Om det blir eneste mulighet, så er dyrt bedre enn ingenting 8)
    Har denne fra Kingpin da, men bare det ikke er samme greiene.
    Står iallefall at lerretet er av PVC. Er det bedre enn glassfiber tro?

Bare jeg slipper å se det fordømte mønsteret på lerretet så er jeg fornøyd.
    Uaktuelt for meg å bruke 7000for lerret, da har jeg andre ting i økonomien som haster mer.. ny pc feks og verkstedregning.

Kingpin Screens TS180-1:1 Mobilt projektorlerret med justerbar arm!

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har denne fra Kingpin da, men bare det ikke er samme greiene.
    Står iallefall at lerretet er av PVC. Er det bedre enn glassfiber tro?

Bare jeg slipper å se det fordømte mønsteret på lerretet så er jeg fornøyd.
    Uaktuelt for meg å bruke 7000for lerret, da har jeg andre ting i økonomien som haster mer.. ny pc feks og verkstedregning.

Kingpin Screens TS180-1:1 Mobilt projektorlerret med justerbar arm!
    SÅ mye peiling har jeg faktisk ikke på lerret. Er usikker på om du vill få noe struktur som vises på bildeflata. Men om det lerretet er laget i samme matteriale eller på samme måte som AVshop sine, så er det jo en sikker vinner. Det er jo bare maile til avshop å spørre hvilket matteriale di er laget av. Å så kan du google søke kingpin sitt for å se om du finner annen info om det.

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er forrige lerret returnert og nytt lerret bestilt.

Fy så dyrt det var å returnere 243kr!

Men det hadde vært uetisk å selge samme lerret på Finn.no, et lerret med synlig struktur huff.:-(

Om ikke annet så får jeg iallefall testet ut de forskjellige lerretene, og da kanskje andre slipper å gjøre samme feil. :smile:

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er forrige lerret returnert og nytt lerret bestilt.

Fy så dyrt det var å returnere 243kr!

Men det hadde vært uetisk å selge samme lerret på Finn.no, et lerret med synlig struktur huff.:-(

Om ikke annet så får jeg iallefall testet ut de forskjellige lerretene, og da kanskje andre slipper å gjøre samme feil. :smile:
    Hehe, dem ga seg altså?
    Du kan jo be dem returnere frakten også, siden det var vesentlig mangel på informasjon, og lerretet var ikke av din forventing i det hele tatt.
    Jeg måtte sende feilprod fiskestang tilbake til forhandler på lørdag, betalte akkurat det samme :/ men får heldigvis refundert beløpet.

Hvilket lerret er bestilt nå?

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, dem ga seg altså?
    Du kan jo be dem returnere frakten også, siden det var vesentlig mangel på informasjon, og lerretet var ikke av din forventing i det hele tatt.
    Jeg måtte sende feilprod fiskestang tilbake til forhandler på lørdag, betalte akkurat det samme :/ men får heldigvis refundert beløpet.

Hvilket lerret er bestilt nå?
    Nå har jeg bestil og fått Kingpin tripod. Jeg syns jeg ser struktur også i dette lerret, som ifølge produsenten skal være behandlet PVC for å være slett og anvendelig både i business og i heimen.

Dette er spennende for dette er basic lerretet til Kingpin, dvs at det er det samme lerretet de bruker i nesten alle modellene såvel opptrekk som nedtrekk og rammelerret.

Skal teste det ut iløpet av senkvelden siden jeg har fri fra jobb i morra.

Komplett.no var kjemperask til å behandle retur av penger, tror jeg har de inne på konto allerede, så der var de iallefall effektive selv om lerretet deres ikke holdt mål.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •