DreamScreen V2 Manuelt lerret 92" - et par spørsmål

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DreamScreen V2 Manuelt lerret 92" - et par spørsmål

Hei!

Jeg har lyst på dette lerretet, men har selvsagt et par spørsmål som jeg ikke finner svar på.

Først av alt, er det noen som vet hvor mye dette lerretet veier? Jeg bor i en leilighet hvor jeg selvsagt ikke har lov til å henge noe på veggene :roll: men vurderer å bare drite i det og ta det den dagen jeg skal flytte.

Nummer to, hvordan henges dette opp? Hvor mange skruer? Kan dette henges skrus inn i en taklist? Der har jeg lov til å henge så mye jeg vil :P

Nummer tre, er det stress hver gang jeg skal se film når jeg skal trekke ned lerretet? Mtp at projektoren skal treffe dead-on. Anbefales det her med motorisert lerret? Og er det noen som har erfaring med auto-trigger? Kan den stilles inn slik at lerretet går ned til nøyaktig den høyden jeg har stillt inn?

Det ble mange spørsmål her, men håper at noen kan gi meg svar på noe!
    På forhånd takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei, jeg har dette lerretet og du skrur fast 2 braketter som selve kasseten skal klipses fast i. Du får ikke til å skru den i taklisten! Det veier ikke så mye 5-6kg om jeg skal tippe:-) Blir uansett bare 2skruer til hvert feste..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •