bra nok lerret?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

bra nok lerret?

har et DALITE mobel b lerret som jeg har hatt stående en god stund og lurte på om dette er greit til å begynne med eller lønner det seg å kjøpe f.eks Greyline sitt rammelerret med en gang?
    har tenkt på Benq eller infocus4805!
    noen med erfaring?

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp projektor og prøv. Er du fornøyd er jo saken grei, og er du ikke, kjøper du nytt lerret.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et Dalite Model B er et helt kurant lerret (HCMW, DaMat......?), så gjør som HI-FIL sier og kjøp projektor. Etterpå kan du se om du er fornøyd. De aller fleste her anbefaler grå duk, men det er allikevel ikke sikkert det passer deg best.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du interessert i grå duk/greyline , så er det bare å gjøre et søk (lerret) her på Forumet. Det temaet er heftig diskutert mange ganger. Lykke til med kjøp av projektor.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker for hjelp. har bare vært og sett på infocus4800, og det er jo ca et halvt år siden. samboer følte litt for mye regnbueeffekt, men dette er vel kanskje forbedret på ny modell? har tenkt å se på 4805 så fort som mulig, hvis f.eks hifi-kjeden har denne til demo?
    men alikevel heller det mere mot Benq. tror jeg har skjønt at det er verdt kronene mer? men skulle sett den "live" for å bli helt overbevist. er vel ingen i akershus/oslo området som har denne som demo?
    Tenker mye på dette om dagen og planen var å kjøpe på årets hjemmekinomesse. men det kan jo skje at jeg blir litt revet med :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville vært forsiktig med å kjøpe "billig" DLP projector dersom du er plaget med regnbuer. Jeg tror bare du vil angre i ettertid. Har du testet BenQ 7800 ? Her skal det visstnok være vanskelig å se regnbuene.

Har også hørt at Optoma H30 ikke skal ha problemer med (mye) regnbuer. Jeg så dem iallefall ikke (jeg er dog ikke plaget med fenomenet).

Tenk også på plasseringsvennlighet og støy når du kjøper. Jeg hadde besøk av en kamerat i går som var veldig misunnelig på den lave viftestøyen på min Hitachi PJ TX10. Det blir nok ikke lenge til han bytter ut sin "bråkemaskin".

Uansett, det er mange som har BenQ her på Forumet. Spør bare Bidda, han så godt som reklamerer for BenQ 6100. Det er sikkert noen som kan gi deg en demo.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •