Skal gjøre innkjøp av rammelerret og det er (dessverre) viktig at dette er så "kone-vennelig" som mulig. Det betyr at lerretet skal taes ned etter bruk hver gang. Uten at jeg ska gå konkret inn på det, så er nedtreks-lerret uaktuelt pga "ting" som vil være i veien. Viktig at dette blir så stort som mulig, og etter mye leting, fant jeg et perfekt lerret i grandview 120" greyline lerretet..- helt til jeg så monterings manualen! Her skal det tydeligvis monteres 2 lange skinner horisontalt på veggen som lerretet skal skyves inn på, og det er dessverre lite konevennelig med 2 lange skinner på veggen da lerretet er tatt ned.

Så det jeg egentlig da lurer på, er om det vil la seg gjøre å få til en DIY løsning med en brakett i hvert topphjørne på dette?

Har ikke noe erfaring med dette lerretet så alt av informasjon om monterings-muligheter og erfaringer taes i mot med stor takk

-Og hvis noen har tips om andre 120" rammelerret som ikke er bredere enn 180 (dette er bredden på veggen) inkl ramme, vennligst skrik ut, eller bare skriv her :wink: