Rammemaker i Oslo

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rammemaker i Oslo

Hei!

Jeg har akkurat kjøpt meg et Dreamscreen Acoustic ultraHD 200cm lerret som jeg trenger ramme til. For å få det best mulig betaler jeg heller en profesjonell rammemaker/kunstutstyrforhandler for å bygge en ramme og montere det enn å gjøre det selv. Regner med det blir vesentlig billigere enn å kjøpe Dreamscreen V4-lerretet som passer til 5000 kr, dessuten fins ikke det i mindre enn 200 cm, som blir litt for stort for rommet mitt. Noen som vet om noen slike i Oslo? Helst i eller nær sentrum siden jeg ikke har bil.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, vet om en flying framer på grønnland og en annen som jeg ikke husker navnet på i nedre del av grünerløkka, sikkert mange andre i byen her også.. Skal du ha en ramme i tre så er du vel klar over at den rammen kan utvide og vri seg med tiden..

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er en bilde/rammesjappe på Lambertseter. Mellom rema og citroenbutikken.
    Husker ikke tall lengre, men dæven det er ikke billig..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The flying framer ligger i Grønlandsleiret 25, ikke langt fra politihuset, ved Subway.

Vesentlig billigere enn 5000,- for en såpass stor ramme hos rammemaker tror jeg du får problemer med, men det er veldig avhengig av materialtype og størrelse

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har prøvd å montere et akustisk lerret på Dreamscreen V3 kurvet 170cm? Acoustic-lerretet for V3 fins heller ikke i mindre enn 200cm.

Active alphamale sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    hmm, vet om en flying framer på grønnland og en annen som jeg ikke husker navnet på i nedre del av grünerløkka, sikkert mange andre i byen her også.. Skal du ha en ramme i tre så er du vel klar over at den rammen kan utvide og vri seg med tiden..
    tror han karen du tenker på i grunerløkka holder til i thorvald m. gate og har flere nm titler under beltet. han virker seriøs uansett. jeg bor og har jobbet nær han.
    B&W 802 D3 ht - B&W ​cmc2 - ADA TRINNOV TEQ 8 rcs - OPPO kilde - MAC MINI kilde - CLASSÉ ssp 800 DELTA - YAMAHA mx-A5000 - KLIPSCH surr - PARADIGM sub1*2stk - PARASOUND jc1 mono eff - WEISS dac/interface - PHILIPS tv - BENQ projector

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •