PS3 "lagger" når jeg spiller LIVE.. - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Active jokke2k3 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Herregud, trådløst er og blir noe laggete drit. Burde være forbud på forum mot å klage på hakking og lagg ved av trådløst. Det egner seg kun til surfing. Det er uansett alltid mulig å dra en kabel; det er bare et spørsmål om motivasjon og lange nok bor :razz:

Hvis ikke; prøv nettverk over strømnettet.

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokke2k3
    Herregud, trådløst er og blir noe laggete drit. Burde være forbud på forum mot å klage på hakking og lagg ved av trådløst. Det egner seg kun til surfing. Det er uansett alltid mulig å dra en kabel; det er bare et spørsmål om motivasjon og lange nok bor :razz:

Hvis ikke; prøv nettverk over strømnettet.
    Du har tydeligvis ikke lest denne tråden... jeg har like mye lagg om jeg bruker kabel direkte fra modem og rett inn i ps3!!

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du forresten noen maskiner som kjører torrent klienter eller lignende når du spiller?

Jeg opplever at en torrent klient ofte gir nettet mitt en voldsom ping latency. Hjalp betraktelig å åpne portene men ikke perfekt for det.

Du kan prøve Speedtest.net - The Global Broadband Speed Test den gir deg en pekepinn på hastighet og ping

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Har du forresten noen maskiner som kjører torrent klienter eller lignende når du spiller?

Jeg opplever at en torrent klient ofte gir nettet mitt en voldsom ping latency. Hjalp betraktelig å åpne portene men ikke perfekt for det.

Du kan prøve Speedtest.net - The Global Broadband Speed Test den gir deg en pekepinn på hastighet og ping
    Ingen torrent eller lignende, men det er akkurat slik det virker som det er.. noe tungt som står og jobber i bakgrunnen!! I følge speedtest.net så har jeg ping på 90ms og 12.5 ned og 2.5 opp.. i følge pingtest.net ligger jeg på ca 50ms ping til servere rundt omkring de nærmeste europeiske land..

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •