Xbox 360 spill i Full HD!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 25
    Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox 360 spill i Full HD!

check it out :

Xbox.com | Xbox 360 - High Definition Details

mange som spiller xbox her? halo 3? jeg er Slimchaddi på xbox live8)

Active gurban sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott at noen fortsatt blir imponert over at Xbox 360 leverer hd-oppløsninger, 4 år etter lansering:-D

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gurban
    Flott at noen fortsatt blir imponert over at Xbox 360 leverer hd-oppløsninger, 4 år etter lansering:-D
    det er svakt, veldig svakt ja, men det er microsoft sin feil, sony burde hatt rettigheten over xbox også, de gjør en mye bedre jobb på teknologi fronten

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ps3-fan-girlies kan ta seg en bolle

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Doc.G
    ps3-fan-girlies kan ta seg en bolle
    word!:idea:

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, ein diskusjon som aldri tar slutt dette! Bra at xbox 360 har levert filmleige i god kvalitet til ein billig penge!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Xbox 360

Hadde bare xbox bare hatt blu-ray så ville den vært perfekt
    Kunne nok fått enda bedre kvalitet på spillene da ^^,
    Har både Xbox 360 å PS3 Slim.. så etter min erfaring så har begge negative å positive sider

Newcomer catsby sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klarte ikke å dy meg her. Xbox 360 kan dytte 1080p til skjermen, men spillene rendres som regel i lavere oppløsning for så å få bildet oppskalert. Dette skjer på samme måte som i DVD-spillere som kan dytte ut 1080p.

Eksempler er Modern Warfare (og MW2) som rendres i 1024*600 og Halo 3 som rendres i 1152*640.

Link.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av catsby
    Klarte ikke å dy meg her. Xbox 360 kan dytte 1080p til skjermen, men spillene rendres som regel i lavere oppløsning for så å få bildet oppskalert. Dette skjer på samme måte som i DVD-spillere som kan dytte ut 1080p.

Eksempler er Modern Warfare (og MW2) som rendres i 1024*600 og Halo 3 som rendres i 1152*640.

Link.
    Mna- XBOX virker i alle fall noe som ikke kan sier om PS3 om dagen ...
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når skal de komme med den nye Xbox'en? Synes 360 har vart vel lenge nå....den er jo som et fossil å regne!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3 skulle jo revolusjonere grafikkverden o.l. Det har ikke skjedd, Xbox varter opp med så si samme grafikk på pr dags dato spill.. så hvorfor oppdatere noe som holder følge med konkurenten :P.

Har ingen consoles, men PS3 fans... dem er jaggu meg brautete .

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    det er svakt, veldig svakt ja, men det er microsoft sin feil, sony burde hatt rettigheten over xbox også, de gjør en mye bedre jobb på teknologi fronten
    Å, har sony gjort en mye bedre jobb ?
    Xbox360 selger bedre...
    Xbox 360 har flere spill..
    Xbox360 har støtte til nesten alle xbox1 spilla mens sony kutta ut ps2 støtten slik at de kunne selge fler ps2 maskiner...
    Xboxlive er bedre en psn ..
    Ps3 har bluray, men xbox360 har hd-dvd og å klandre M$ for at hd-dvd tapte blir vel litt teit...
    Og når var det en nyhet at xbox360 støtta hdoppløsning ? den har jo alltid gjort det..

Men markede bryr seg kanskje ikke så mye om HD-grafikk.. Det er jo Wii som har solgt flest maskiner, den har SD grafikk og er ikke så veldig mye bedre enn xbox1 ...

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zoom
    Å, har sony gjort en mye bedre jobb ?
    Xbox360 selger bedre...
    Xbox 360 har flere spill..
    Xbox360 har støtte til nesten alle xbox1 spilla mens sony kutta ut ps2 støtten slik at de kunne selge fler ps2 maskiner...
    Xboxlive er bedre en psn ..
    Ps3 har bluray, men xbox360 har hd-dvd og å klandre M$ for at hd-dvd tapte blir vel litt teit...
    Og når var det en nyhet at xbox360 støtta hdoppløsning ? den har jo alltid gjort det..

Men markede bryr seg kanskje ikke så mye om HD-grafikk.. Det er jo Wii som har solgt flest maskiner, den har SD grafikk og er ikke så veldig mye bedre enn xbox1 ...
    salg har ikke så mye å si, spesielt ikke for folka her, 90% av dem som kjøper spillkonsoller vet ikke hva det innebærer, ps3 er en MYE bedre investering enn xbox, den har blu ray spiller som kan konkurrere på det kommersielle markedet, inngang for digital lyd, GRATIS live tjeneste, (selvom xbox sin er bedre) bluethoot streaming og en MYE KRAFTIGERE prosessor en xbox, ja ps3 kom ETTER xbox, men nå er det jaggu meg på tide at microsoft lanserer ny konsoll med MINST 60gb hardisk på ALLE modeller, BLU RAY på alle modeller, og digital lydinngang PÅ ALLE MODELLER, samt GRATIS live tjeneste, FOR å konkurrere mot ps3, det xbox tilbyr er rett og slett for svakt, har btw selv en xbox 360 elite og det er bare pga halo serien at jeg har det...

det var snakk om FULL HD, og den hd driven tells ikke fordi den er tillegsutstyr....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    salg har ikke så mye å si, spesielt ikke for folka her, 90% av dem som kjøper spillkonsoller vet ikke hva det innebærer, ps3 er en MYE bedre investering enn xbox, den har blu ray spiller som kan konkurrere på det kommersielle markedet, inngang for digital lyd, GRATIS live tjeneste, (selvom xbox sin er bedre) bluethoot streaming og en MYE KRAFTIGERE prosessor en xbox, ja ps3 kom ETTER xbox, men nå er det jaggu meg på tide at microsoft lanserer ny konsoll med MINST 60gb hardisk på ALLE modeller, BLU RAY på alle modeller, og digital lydinngang PÅ ALLE MODELLER, samt GRATIS live tjeneste, FOR å konkurrere mot ps3, det xbox tilbyr er rett og slett for svakt, har btw selv en xbox 360 elite og det er bare pga halo serien at jeg har det...

det var snakk om FULL HD, og den hd driven tells ikke fordi den er tillegsutstyr....
    Er du tilbakestående?

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GøranB
    Er du tilbakestående?
    hvis du ikke har et saklig argument å komme med så la vær...

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå som diskusjonen er nokså off-topic.

Personlig mener jeg X360 er en bedre spillkonsoll. De fleste kjøper en spillkonsol, nettopp for å spille. Nå har PS3 noen andre fristelser, men for vi som ønsker å spille - er X360 billigere i innkjøp og har et langt bredere utvalg og bedre kontroller. I tillegg kan ikke PSN måles med X360 Live.

Hvor god PS3en er til å streame spiller ingen rolle. Skal man spille, så skal man spille. Min Ps3 står i racket og støver, da det sjeldent kommer en tittel som er verdt å kjøpe til PS3.

Eneste fordelene med PS3: Metal Gear + GT5.

Edit: @Slimchaddi

Morsomt at du bla nevner Micorosft bør gjøre Live gratis for å konkurrere med PSN. Det er heller omvendt...

PS. Salg har absolutt noe å si.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis du ikke har et saklig argument å komme med så la vær...
    ditto

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GøranB
    ditto
    ignorant....:???:

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bj-h
    Nå som diskusjonen er nokså off-topic.

Personlig mener jeg X360 er en bedre spillkonsoll. De fleste kjøper en spillkonsol, nettopp for å spille. Nå har PS3 noen andre fristelser, men for vi som ønsker å spille - er X360 billigere i innkjøp og har et langt bredere utvalg og bedre kontroller. I tillegg kan ikke PSN måles med X360 Live.

Hvor god PS3en er til å streame spiller ingen rolle. Skal man spille, så skal man spille. Min Ps3 står i racket og støver, da det sjeldent kommer en tittel som er verdt å kjøpe til PS3.

Eneste fordelene med PS3: Metal Gear + GT5.

Edit: @Slimchaddi

Morsomt at du bla nevner Micorosft bør gjøre Live gratis for å konkurrere med PSN. Det er heller omvendt...

PS. Salg har absolutt noe å si.
    jeg kjøpte også xbox bare for å spille, men ta en liten titt på specsa, så skjønner du hvorfor jeg fortsatt mener ps3 er en bedre konsoll og tilbyr MYE mer for pengene, xbox har ikke blu ray en gang for guds skyld! det er som å kjøpe seg tilbake i tid!:neutral:

hva mener du? PSN er jo gratis? og ja live tjenesten til xbox er mye bedre, jeg har 1 års medlemskap der, men det er såpass mye reklame der at jeg ikke skjønner hva vitsen med betalt live tjeneste er...:S salg har ingenting å si for hva som står på papiret, folk kjøper fler toyota priuser enn ferrarier, men hvilken er best?....:wink:

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne diskusjonen er allerede på et lavt nivå - og slike diskusjoner ender sjeldent godt. men..

- Hvorfor skal jeg ta en titt på spesifikasjonene når Xboxen gir meg bedre opplevelse den dag i dag? Xbox har ikke BluRay, men å kjøpe seg tilbake i tid? Jeg kan ikke huske sist jeg brukte BluRay på PS3. Eneste fordelen ved BluRay til PS3 er den store lagringskapasiteten BD tilbyr. Resten er urelevant.

Hvis du ikke klarer å se hvor mye bedre Live i forhold til PSN er, er det heller ikke noe vits å bevege seg inn på dette området. Hvor er det egentlig reklame? Når du først trekker inn BluRay (kjøper ikke folk her inne egne bluray spillere i dag?) - så tilbyr Xbox360 leie av HD filmer.

Salget forteller mye. Salget forteller hva folket vil ha. Kjøper du en Ferrari - har du ikke plass til å ta med deg familien, kjøre til butikken, fylle den med søppel, hente store varer etc. På den andre siden kan ikke Prius levere samme opplevelse - ergo. folket kjøper det de trenger. Ferrari har noen punkter som er bedre, og det samme har Prius. Det er også en grunn til det ene selger bedre enn det andre...

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •