Xbox 360 spill i Full HD! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Bj-h
    Denne diskusjonen er allerede på et lavt nivå - og slike diskusjoner ender sjeldent godt. men..

- Hvorfor skal jeg ta en titt på spesifikasjonene når Xboxen gir meg bedre opplevelse den dag i dag? Xbox har ikke BluRay, men å kjøpe seg tilbake i tid? Jeg kan ikke huske sist jeg brukte BluRay på PS3. Eneste fordelen ved BluRay til PS3 er den store lagringskapasiteten BD tilbyr. Resten er urelevant.

Hvis du ikke klarer å se hvor mye bedre Live i forhold til PSN er, er det heller ikke noe vits å bevege seg inn på dette området. Hvor er det egentlig reklame? Når du først trekker inn BluRay (kjøper ikke folk her inne egne bluray spillere i dag?) - så tilbyr Xbox360 leie av HD filmer.

Salget forteller mye. Salget forteller hva folket vil ha. Kjøper du en Ferrari - har du ikke plass til å ta med deg familien, kjøre til butikken, fylle den med søppel, hente store varer etc. På den andre siden kan ikke Prius levere samme opplevelse - ergo. folket kjøper det de trenger. Ferrari har noen punkter som er bedre, og det samme har Prius. Det er også en grunn til det ene selger bedre enn det andre...

jo jeg ser poenget ditt, men det er mange gode argumenter for hvorfor ps3 er en bedre spillkonsoll, altså av rene gaming messige årsaker, som jeg ikke kommer på akkurat nå, men dette er jo en klassisk debatt som har vart lenge, er litt meningsløst å diskutere det ja, siden jeg egentlig selv foretrekker xbox fremfor ps3, men faktamessig skal vel ps3 stille høyere på papiret, men men!

Intermediate Spareblære sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,060
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei så triste slike diskusjoner er. Selv foretrekker jeg Xbox, grunnet fordeler som bedre håndkontroller og musikkavspilling ved spilling. Personlige preferanser vinner som regel over tekniske spesifikasjoner. I bunn og grunn styres vel også fanboys av dette. At de begrunner sine personlige valg med tallverdier og ofte irrelevante fakta gjøres vel av usikkerhet vedrørende egne beslutninger. Ingen vil føle seg dumme. Men er noen dumme fordi Blu-ray og oppløsning har lavere prioritet, eller fordi irriterende oppdateringer tvinges på en, og fordi en håndkontroll passer best til dverger og unger? Nei, absolutt ikke. De fleste har nok sine grunner.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    jo jeg ser poenget ditt, men det er mange gode argumenter for hvorfor ps3 er en bedre spillkonsoll, altså av rene gaming messige årsaker, som jeg ikke kommer på akkurat nå, men dette er jo en klassisk debatt som har vart lenge, er litt meningsløst å diskutere det ja, siden jeg egentlig selv foretrekker xbox fremfor ps3, men faktamessig skal vel ps3 stille høyere på papiret, men men!
    Hmm vi kan jo se litt tilbake i tid. Xbox1 har bedre hardware enn ps2, men ps2 lever ennå og xbox1 døde nesten like etter på at xbox360 kom ut.
    Ps2 har flere spill, men de fleste spillene har bedre grafikk på xbox1.
    Jeg for min del likte xbox1 bedre fordi den kunne moddes og på den måten få tilgang til alle hardwarefordelene,xbox live var bedre enn psn tingen til ps2,spillene var bedre, kontrollen ? jeg likte iallefall andre utgaven av xbox1 kontrollen som først kom ut i japan.

Men siden ps2 fortsatt lever og xbox1 er dø, så betyr det i allefall at markede likte ps2 bedre enn xbox1. Og fra produsentens side var en bedre konsoll.

Kanskje jeg vil like ps3 bedre når den kan moddes ? Er jo liten vits å ha bedre hardware hvis det blir utnytta orntlig.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Mna- XBOX virker i alle fall noe som ikke kan sier om PS3 om dagen ...
    Haha. Snakker om stein i glasshus
    ITpro: 42 prosent har opplevd konsollsvikt - Skremmende tall for Microsoft

Edit:
    Må bare få legge til at jeg sikkert hadde hatt Xbox 360 i skapet her også, om jeg hadde hatt plass ved siden av NES`en og PS3`en. Tror folk flest er fornøyde med det de velger? Og man kommer ikke utenom at mange opprinnelig kjøpte PS3 mye på grunn av blu-ray spilleren. Jeg har i hvert fall brukt den nesten like mye til blu-ray som spill (det som drar opp spillsnittet var at jeg var sykemeldt en god stund etter en operasjon. Brukte dagene på GTA4 )

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var et ganske stort varmeproblem med xbox360. Men det ble retta opp i den siste versonen av falcon. Så både den siste versonen av falcon som ble lagd i slutten av 2008 og alle versonene av jasper som er trygge.

De greide å få xbox360 hacke xbox360, og få den til å spille usignerte koder i slutten av 2009. Og i forbindelse med det så lagde de noen programmer som viste tempraturen på xbox360ene. Da viste det seg at de aller første modellene holdt mellom 80-90 grader på cpu og gpuen ..
    I tillegg bruker ikke M$ flux i tinnet de bruker på hovedkorte, noe som kan føre til at koblingene blir dårlige når den utsettes for høye tempraturer.

Så det er kanskje ikke så rart at M$ fikk ganske mange xbox360er tilbake.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •