Forferdlig lyd fra PS3 på musikk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forferdlig lyd fra PS3 på musikk

Hei

Eg har ein 1.gen PS3 der eg har problem med at lyden blir heilt forferdlig når eg spiller av musikk, men eg har ikkje merket noke problem når eg ser film eller spiller. Det skurrer på høge toner, spesielt på rolig musikk, men det er der uansett musikktype. Hørres nesten ut som høyttalerene er sprengt (Noke dei ikkje er..) Trur det egentlig har vært der fra dag 1, men eg har stort sett bare brukt forsterkeren min til streaming av mp3, og dvd-spiller til cder. Fant ut i går at det er der både på MP3 av god kvalitet og på avspilling av cder.
    PS3en er koplett med HDMI til Pioneer VSX LX-70. Kan det vær noke med innstillinger, eller er det noke feil på PS3en?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hootie
    Hei

Eg har ein 1.gen PS3 der eg har problem med at lyden blir heilt forferdlig når eg spiller av musikk, men eg har ikkje merket noke problem når eg ser film eller spiller. Det skurrer på høge toner, spesielt på rolig musikk, men det er der uansett musikktype. Hørres nesten ut som høyttalerene er sprengt (Noke dei ikkje er..) Trur det egentlig har vært der fra dag 1, men eg har stort sett bare brukt forsterkeren min til streaming av mp3, og dvd-spiller til cder. Fant ut i går at det er der både på MP3 av god kvalitet og på avspilling av cder.
    PS3en er koplett med HDMI til Pioneer VSX LX-70. Kan det vær noke med innstillinger, eller er det noke feil på PS3en?
    Det hadde jeg også,sjekk innstillingene på ps 3. Lyd ut menyen,jeg husker ikke helt hva jeg gjorde,men jeg kuttet ut 7.1 lyd ut + noe mere,sjekk dette!

Ove

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,240
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk også at du ikke har justert opp volumet fra PS3, det blir helt forferdelig.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Sjekk også at du ikke har justert opp volumet fra PS3, det blir helt forferdelig.
    Ahhh...da var det fikset! Har alltid brukt fjernkontroll, så eg har aldri hatt oppe menyen når eg spiller før
    Men bør audio ut stå på lineær eller datastrøm?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •