HDMI kabel med digitallyd i tilegg Xbx360...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HDMI kabel med digitallyd i tilegg Xbx360...

Finnes der HDMI kabel med mulighet for å splitte ut lyden digitalt via coax eller optisk? Det har seg slik at for å få 1080p trenger man en HDMI kabel opp til projector...Men siden jeg ikke kan kjøre hdmi via hjemmekino forsterkeren trenger jeg å kjøre lyd inn i min AVR 7300 via optisk eller Coax mens bilde via HDMI direkte til PJ...

Ser for meg en kabel med HDMI og en splitt ut slik man kan koble lyden direkte til forsterker via opisk slik som comp kabelen til Xbox360...Problemet er at kun HDMI støtter 1080p-....

Active gurban sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av RCS
    Finnes der HDMI kabel med mulighet for å splitte ut lyden digitalt via coax eller optisk? Det har seg slik at for å få 1080p trenger man en HDMI kabel opp til projector...Men siden jeg ikke kan kjøre hdmi via hjemmekino forsterkeren trenger jeg å kjøre lyd inn i min AVR 7300 via optisk eller Coax mens bilde via HDMI direkte til PJ...

Ser for meg en kabel med HDMI og en splitt ut slik man kan koble lyden direkte til forsterker via opisk slik som comp kabelen til Xbox360...Problemet er at kun HDMI støtter 1080p-....
    Om du har en xbox VGA-kabel, er det bare å rive av "plastikk-kåpa" på denne, Da får du plass til VGA-kabelen OG HDMI-kabelen. (Optisk utgang på VGA-kabelen)

En visuelt penere (og dyrere) løsning er å kjøpe denne: Komplett.no - Xbox 360 Component HDMI AV cable

Amazon.com: Xbox 360 HDMI AV Cable: Video Games

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •