Hjelp med lyd på Xbox 360

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp med lyd på Xbox 360

Jeg har Xbox 360 elite og det eneste surroundanlegget jeg har er et Logitech Z-5500 som jeg forøvrig er storfornøyd med .

Men jeg har problemer med å koble lyd fra Surroundanlegget til xboxen. Jeg vet at det går an å bruke optical kabel fra bakenden på den tingen der alle kablene er festet og du justerer volumet. (Legger med bilde)

Jeg har 3m Prosjekter, hd-ready, (legger også med bilder) og hdmi kabel har jeg plugget inn fra Prosjektor til xbox 360 så da får jeg bare bilde men ikke lyd. Og jeg vet ikke korsen jeg skal få lyd på xboxen. Vet ikke om jeg trenger splittere eller ka.

Vært fint viss noen kunne hjelpe meg med dette og prøve å forklare på en enkel måte for jeg er ikke så god på de forkortelsene og tekniske greiene på avforum enda siden jeg er ganske ny her.

Dette siste bildet sånn kabel har jeg og der er optical men jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke den og sånn .

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til at det må "hackes" litt, ja. Virkelig et genistrek å legge utgangene så nære hverandre..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal teste scooby doo sin ide først viss ikke så går jeg for din idé pinguz, den virket veldig bra den også men viss det bare er å dra ut en optical kabel fra 360n til z-5500 så har jeg løst problemet uten å gjøre noe med ledningen.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare å ta en optisk kabel fra xbox'en til styringsenheten til logitech! Enkel logikk! Den hacken gjelder tidligere utg av xbox med hdmi, men du har jo den nye utg, så er ikke noe problem.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •