Interlaced komponent fra xbox til x1

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Interlaced komponent fra xbox til x1

Sitter og ergrer meg over å måtte bytte kabler på vga adapteren (og flytte xboxen) hver gang jeg skal spille xbox, og har derfor tenkt å gi opp progressive, og heller kjøre interlaced komponent. Slik jeg har forstått det vil det gi en del bedre signal enn ved s-video.
    Dette var vel både spennende, allmengyldige og banebrytende tanker. Meeeen, du sitter kanskje og lurer på hvorfor jeg gidder å dele dem med deg? Kanskje for å fylle hodet ditt med unyttig kunnskap om min kabling? Nja.... nå skal du høre; jeg har en problemstilling!

Bruker Monster xbox Komponentkabel, og kommer til å bruke infocus's egen interlaced svideolookalikegizmo. Fortsatt ikke noe problem sier du? Neeeei.... men NÅ :!: Kablene er noe innforj*#€g korte. Hhv. 3 meter og ca 5 cm. Projen trenger ca 6 meter. Er ikke fullt så fett å ha xboxen i sofaen som man kanskje skulle tro, så er det noen smarte hoder der ute som kan gi meg et tips om en "magisk skjøt"?

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm du sier du kjører xboxen på progressive, du har chippet den da?

Hva med en 8m Supra kabel ? Det løser vel problemet ditt tenker jeg!

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp. Det har jeg.... løsningen er vel egentlig såre enkel når jeg tenker meg litt om, trenger vel en komponentkabel med female i ene enden og male i andre. (Det der så passe pervo ut når jeg leste det). Får sjekke om Supra har noe passende.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •