Har Kjøpt Meg Cerwin Vega Al 1000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Har Kjøpt Meg Cerwin Vega Al 1000

Hei Jeg Har Kjøpt Meg Al 1000, Og Cerwin Vega 1,5 Kw.efekt Forsterker Og Nad 352 Skal Hent Det Til Søndag.jeg Lurer På Om Den 1,5 Kw Holder Vis Jeg Ville Ha En Cerwin Vega Sub Også.og Jeg Lurte På Om Noen Vet Hvor Jeg Kan Få Tak I Front Deksler Til Høytalerene Da Det Ikke Er Det Til Denne Typen.har Små Unger I Hus Så Er Litt Redd For At Di Skal ødlegge :???:

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Subbene Er Vel Aktive Så Du Trenger Ikke Å Tenke På At Forsterkerne Skal Levere Strøm Til Subben.

Si Til Ungene At De Ikke Får Godteri På Lørdager Hvis De Toucher Høyttalerne Dine..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Subbene Er Vel Aktive Så Du Trenger Ikke Å Tenke På At Forsterkerne Skal Levere Strøm Til Subben.

Si Til Ungene At De Ikke Får Godteri På Lørdager Hvis De Toucher Høyttalerne Dine..
    JEG HAR DALI 909 NÅ OG GUTTUNGEN PÅ 2 ÅR GREITE Å FÅ DENNE HØYTALEREN OVER SEG HAN HADDE VELDIG VONDT I BENET SITT ET PAR DAGER MEN DET GIKK BRA.DA TENKTE JEG MÅ BARE KJØPE STØRRE HOYTALERE SOM HAN IKKE KLARER Å VELTE.DET TROR JEG IKKE HAN GJØR MED AL 1000.:-?

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    WTF zeezar?

Anyways, misunnelig på CV'ene til trådstarter! Og takk for godt kjøpsargument til den dagen jeg også kanskje får smått i hus....

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CERWIN VEGA AL 1000MANNEN
    Jeg Lurte På Om Noen Vet Hvor Jeg Kan Få Tak I Front Deksler Til Høytalerene Da Det Ikke Er Det Til Denne Typen.har Små Unger I Hus Så Er Litt Redd For At Di Skal ødlegge :???:
    Be ungene la vær å klå. Enkelt og greit.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vincent_vega
    WTF zeezar?

Anyways, misunnelig på CV'ene til trådstarter! Og takk for godt kjøpsargument til den dagen jeg også kanskje får smått i hus....
    Neida, ingen dissing av C-V! eller trådstarter. Helt sant. Men humorfaktoren med de Strore Forbokstavene I Hvert Ord i de tre første innleggene er bare usannsynlig til stede, vær bare enig! Ser for meg følgende: Etter en viss tid med C-V! og høyt nok volum, må man begynne med Store Bokstaver og utropstegn for å bli hørt.

Et par AT-100 var faktisk mine første skikkelige høytalere. Uerfaren som jeg var, leste jeg feil på sikringene og la inn 12 ampere istedenfor 1,2 etter at de var røket for meg. En dag kom en kompix innom og "ba om full hedel" på en CD med den finske folkemusikkgruppa (punk) Klamydia. Resultatet ble at elementene kilte seg og pappen revna.

I dag har jeg et par VF12 stående på låven hjemme og skjemmes langt ifra. De blir for store å slepe rundt men er gode å ha når volum betyr mest og forholdene ligger til rette. Som sagt: ser bare det morsomme i det.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ÆSJ, dobbelpost.

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vincent_vega
    WTF zeezar?

Smart trekk ja. Det er jo bare å kjøpe et par Dynavoice F6 og velte dem over ungene et par ganger, så på grunn av trygghet så kjøper du disse beistene på 116Kg pr stk..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •