Skifte ut BDP-S350 med PS3 Slim?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    account not active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skifte ut BDP-S350 med PS3 Slim?

Jeg har nå en Sony BDP-S350 og en Western Digital WD HD TV i stereobenken. Når PS3 slim kom med harddisk til å romme hele musikksamlinga mi, og med full støtte for HD-lydformater vurderer jeg en utskiftning her.

Noen som har noen formening om hvordan PS3 Slim gjør seg som DVD/BD spiller i forhold til BDP-S350? Bildekvaliteten er jo selvsagt viktigst, men er det andre faktorer jeg bør tenke på, så kom med dem

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    som en ren filmfremviser er nok 350 hakket bedre enn ps3 etter min mening.

Jeg har selv ps3 slim, og sony bdp 350, og kommer til å fortsette å se film på bluray spilleren..

den har litt bedre detaljering og føles ut som sortinivå og skyggeparti blir litt bedre med s350, nå det er sagt er det 1 stor ting som kommer i favør S350:

INGEN viftestøy.. på thrillere,grøssere osv der det ofte blir ganske stille før ******* braker løs, hadde du nok hørt viftene i ps3 slim, noe som ikke er et problem med S350..

Min anbefaling - kjøp gjerne slim, men behold S350 til å bruke til filmfremviser..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, støy er et reelt problem for mange PS3 Slim eiere. Jeg har byttet Slim en gang men også den nye støyer for mye ved filmavspilling.

Noen har riktignok fått enheter som er svært stillegående men et Google søk på 'ps3 slim noise' vil vil vise dag at man skal ha flaks får å få en stillegående enhet. Jeg kommer til å bytte en gang til før jeg gir opp hele PS3 prosjektet.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av byton
    Ja, støy er et reelt problem for mange PS3 Slim eiere. Jeg har byttet Slim en gang men også den nye støyer for mye ved film avspilling.

Noen har riktignok fått enheter som er svært stillegående men et Google søk på 'ps3 slim noise' vil vil vise dag at man skal ha flaks får å få en stillegående enhet. Jeg kommer til å bytte en gang til før jeg gir opp hele PS3 prosjektet.

min slim støyer veldig lite - iforhold til eldre utgaver - likevel er det langt unna S350 til film ja...

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    slim støyer veldig lite og er ikke hørbar selv i rolige partier,ihvertfall min egen slim! testet mot s350 samt flere andre merker og de som satt hos meg så ingen forskjell på bildet og da snakker jeg om bilde kvalitet.Når det gjelder farger osv så er det jo litt forskjell fra fabrikk instillinger etc mellom de forskjellige fabrikatene.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    slim støyer veldig lite og er ikke hørbar selv i rolige partier,ihvertfall min egen slim! testet mot s350 samt flere andre merker og de som satt hos meg så ingen forskjell på bildet og da snakker jeg om bilde kvalitet.Når det gjelder farger osv så er det jo litt forskjell fra fabrikk instillinger etc mellom de forskjellige fabrikatene.

er helt enig at slim støyer lite( min egen støyer knapt nok)

likevel er det å presisere at der faktisk er vifte på den, uansett hvor lte den støyer - noe det ikke er på s350 - om man hører det, eller bryr seg om det er en annen sak - men s350 støyer uansett mindre enn slim for dem som bryr seg om det.

jeg har både s350 og slim, og bruker slim til tvspill, men ikke til film - og kommer nok ikke til å hive ut den dedikerte bluray avspilleren med det første heller!

er det bare jeg eller funker ps3 slim meget godt som cdspiller? virker til at jeg får overraskende godt resultat når jeg har testet den ut som ren CDspiller! :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg byttet inn PS3 Slim nummer to i helgen. Den første jeg hadde bråkte noe helt forferdelig...vifta gikk på ganske høy hastighet fra jeg slo den på og den hadde også en irriterende 'durre' lyd.

Vifta på PS3 Slim nummer to gikk ikke så fort men 'durre' lyden var der fortsatt.

Den siste jeg har fått har (forholdsvis) saktegående vifte og ingen 'durre' lyd så den kommer jeg til å beholde. Fortsatt litt viftestøy men det er som forventet.

Ellers godt fornøyd med bildekvalitet o.l.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •